HappyMaskSalesman schreef:Bericht van Nintendo dat ik heb gewonnen met de #MarioTour twitteractie!
Gefeliciteerd! Jouw tweet over de #NintendoTour heeft gewonnen. Stuur je adresgegevens naar prijsvraag@nintendo.nl om je prijs te ontvangen.
Bedankt voor je gegevens. Vandaag versturen we je prijs; een Nintendo 3DS met het spel Mario Tennis Open. Alvast veel speelplezier en bedankt voor je deelname aan de actie.
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Kusanagi schreef:HappyMaskSalesman schreef:Bericht van Nintendo dat ik heb gewonnen met de #MarioTour twitteractie!
Haha PHAT!Ik ook!
Gefeliciteerd! Jouw tweet over de #NintendoTour heeft gewonnen. Stuur je adresgegevens naar prijsvraag@nintendo.nl om je prijs te ontvangen.
En vandaag de mail:Bedankt voor je gegevens. Vandaag versturen we je prijs; een Nintendo 3DS met het spel Mario Tennis Open. Alvast veel speelplezier en bedankt voor je deelname aan de actie.
Lol, wij zijn 2 van de 6 winnaars

PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Kusanagi schreef:Hij is binnenGewonnen met de #NintendoTour Twitter-actie
Niceuh! De 3DS is voor mijn vrouw en dan koop ik nog Mario Kart 7 voor haar (en is die Professor Layton game al uit?). Zelf al bezig geweest met Mario Tennis Open: niceuh game!

Kusanagi schreef:...en is die Professor Layton game al uit?
nintendo guy schreef:
Alleen zijn de deleted scenes gewoon ruwe montages.
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

nintendo guy schreef:
Alleen zijn de deleted scenes gewoon ruwe montages.

Wezzz schreef:Donald Dick pocket 156
Een pen met een bokshandschoen er op, als je op het knopje drukt gaat hij af. Leuk ding
Helmeroc schreef:Marco concertbuddy :rock

PirateBunny schreef:Wezzz schreef:Donald Dick pocket 156
Een pen met een bokshandschoen er op, als je op het knopje drukt gaat hij af. Leuk ding
Teehee, ''Dick''.
OT: Nog meer konijnensleutelhangers.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], Yahoo [Bot] en 2 gasten