Kusanagi
Moderator

Shinobi 3DS? :O

Berichtdoor Kusanagi » 8 juli 2011, 2:44

WILL KILL schreef:
Kusanagi schreef:Ik heb gehoord dat Shinobi 3DS eraan zit te komen. Die is een stuk minder emo dan de meesten hier.

Kan dat kloppen? :awesome:

yep kijk maar op nintendo 23/09/11 :awesome:

Dang, dat meen je niet. Laten we er een topic over maken.
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer! :P

www.nint3ndo.com

The_Cat

Berichtdoor The_Cat » 8 juli 2011, 18:08

M0! schreef:
EXcuseer? hier laten we het bij? Het is toch een discussie en uhm, ik vel geen oordeel over niemand tot ik iemand ken, zelfs over jou of iederéén die iets heeft gezegd heb ik nog geen oordeel geveld, jij misschien over mij maar dan zou jij misschien eens jezelf moeten bekritiseren.

PS: De persoon dat ik vergat te vermelden waarvan ik nog kritiek pik, is mezelf, misschien eens tijd dat we eens allemaal naar onszelf keken in de plaats naar anderen.

Ik heb helemaal geen oordeel over u gemaakt :) Voel u niet zo aangevallen en lees de post nog eens terug. Je moet geen woorden in men mond leggen. En jah het is een discussie maar zoals ik al zei, het gaat meer over de openingspost dan over het spel. En zo boeiend is dat ondertussen ook niet meer.
Afbeelding

M0!

Berichtdoor M0! » 8 juli 2011, 20:09

Kritiek zal je maar moeten leren aanvaarden in het leven, want dat heeft iedereen, of ze u nu kennen of niet. En tuurlijk vellen we een oordeel, daarvoor zijn we ook mensen, we zagen iets, het stond ons niet aan en dat zeiden we ook. Einde. En natuurlijk zeg ik iets terug; dat noemt men een discussie.

Ik heb helemaal geen oordeel over u gemaakt :) Voel u niet zo aangevallen en lees de post nog eens terug. Je moet geen woorden in men mond leggen. En jah het is een discussie maar zoals ik al zei, het gaat meer over de openingspost dan over het spel. En zo boeiend is dat ondertussen ook niet meer.

Ljkt mij of je eerder discussie hebt met uzelf, doe eerst eens u eigen discussie vooraleer je met mij begint te discussieren. En trouwens, praat eens in u eigen naam isn de plaats te zeggen dat iedereen een oordeel velt.
Now the dream of this life must end and so too must the dreamers within it. For over 30 years, they've lied to their own souls. For 30 years, they've denied their own fate. But now is the end of days, and I am the reaper.

The_Cat

Berichtdoor The_Cat » 8 juli 2011, 21:44

M0! schreef:
Ljkt mij of je eerder discussie hebt met uzelf, doe eerst eens u eigen discussie vooraleer je met mij begint te discussieren. En trouwens, praat eens in u eigen naam isn de plaats te zeggen dat iedereen een oordeel velt.

Ik ben helemaal niet in discussie met mezelf, oordeel vellen doen we allemaal, maar heb ik u openlijk zitten uitmaken voor iets? Nee. Daar eindigt uw eerste zin.

En ik zei ook "we" omdat jij het ook op "iedereen" had.

En nu stop ik ook met hierop te antwoorden. Ik heb geen zin in dit kinderlijke gebikker. Dat is het enige wat dit topic ook maar levend hou. Hebt u nog commentaar stuur dan maar een pb :)
Afbeelding

M0!

Berichtdoor M0! » 11 juli 2011, 10:24

The_Cat schreef:
M0! schreef:

Ik ben helemaal niet in discussie met mezelf, oordeel vellen doen we allemaal, maar heb ik u openlijk zitten uitmaken voor iets? Nee. Daar eindigt uw eerste zin.

En ik zei ook "we" omdat jij het ook op "iedereen" had.

En nu stop ik ook met hierop te antwoorden. Ik heb geen zin in dit kinderlijke gebikker. Dat is het enige wat dit topic ook maar levend hou. Hebt u nog commentaar stuur dan maar een pb :)

Er moet ook niet gescholden worden voor een oordeel te vellen, oordelen doe je al in je hoofdje en door deze discussie kinderlijk gebikker te noemen, oordeelde je net lekker of mij en jezelf. Ik ga niet stoppen met antwoorden zolang ik vind dat je geen gelijk hebt, laat staan het laatste woord hebben. En trouwens, misschien waren er wel mensen die kritiek hadden op mijn post maar om ze te betrekken in u mening dat ze onmiddelijk een oordeel vellen over mij, is toch een beetje extreem.
Now the dream of this life must end and so too must the dreamers within it. For over 30 years, they've lied to their own souls. For 30 years, they've denied their own fate. But now is the end of days, and I am the reaper.

Kusanagi
Moderator

Berichtdoor Kusanagi » 11 juli 2011, 13:39

We doen het zo: we gaan on-topic of ik meld dit topic en dan mag ie lekker dicht tot we hier weer normaal kunnen doen. Ik heb net geprobeerd de hele shit weer on-topic te krijgen en jullie walsen er lekker emo over heen.

Als je niks te zeggen hebt over deze game start je maar een "ik ben hier emo en spuit mijn gal"-topic.
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer! :P

www.nint3ndo.com

OnlineDonAtello

Berichtdoor DonAtello » 16 juli 2012, 11:25

besteld, hopelijk komt hij aan voordat ik weg ben op vakantie. Ik verheug me er eigenlijk wel op, het ziet er echt nice uit.

Zijn er nog meer mensen die dit spel hebben gehaald? Want hier is al meer dan een jaar niet meer in gepost.
╔═════════════════ ೋღღೋ ════════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ put this in your sig if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black xbox one ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no games ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚═════════════════ ೋღღೋ ════════════════╝

OnlineDonAtello

Berichtdoor DonAtello » 20 juli 2012, 4:14

Nou, shinobi binnen. Tof spel, ook lekker uitdagend.

maar ik denk niet dat er nog iemand hier deze heeft, laat staan erover gaat praten in dit topic.

Daan

Berichtdoor Daan » 20 juli 2012, 6:34

Ik heb een tijdje geleden wel nagedacht om deze te kopen, hij was geloof ik redelijk goedkoop. Ik hoorde wel dat hij erg uitdagend en moeilijk is, klopt dat? Misschien dat ik hem ooit nog eens haal. Heeft ook een glimmend doosje volgens mij :)

OnlineDonAtello

Berichtdoor DonAtello » 31 juli 2012, 11:35

Van dat doosje denk ik niet, bij mij iig niet.
Hij is zeker heel uitdagend, maar niet op een frustrerende manier maar echt dat je er stteds beter in wordt. Net leren die ene vijand te ontwijken om net dat ene leven te behouden om net die ene baas te kunnen verslaan, om het vervolgens te doen zonder levens te verliezen. Heerlijk gewoon :p
Je snapt wel wat ik bedoel als je ooit zo'n soort platformer oid op een arcadekast hebt gespeeld. Daar heeft het echt veel van weg.

En als je hem op internet haalt is hij wel goedkoop, ik had hem voor 17 euro oid, in totaal.
Echt jammer dat er niet veel mensen hem hebben, zou graag gebruik maken van die streetpass opties.

Vorige

Keer terug naar Nintendo 3DS