WILL KILL schreef:Kusanagi schreef:Ik heb gehoord dat Shinobi 3DS eraan zit te komen. Die is een stuk minder emo dan de meesten hier.
Kan dat kloppen?
yep kijk maar op nintendo 23/09/11
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
M0! schreef:
EXcuseer? hier laten we het bij? Het is toch een discussie en uhm, ik vel geen oordeel over niemand tot ik iemand ken, zelfs over jou of iederéén die iets heeft gezegd heb ik nog geen oordeel geveld, jij misschien over mij maar dan zou jij misschien eens jezelf moeten bekritiseren.
PS: De persoon dat ik vergat te vermelden waarvan ik nog kritiek pik, is mezelf, misschien eens tijd dat we eens allemaal naar onszelf keken in de plaats naar anderen.

Kritiek zal je maar moeten leren aanvaarden in het leven, want dat heeft iedereen, of ze u nu kennen of niet. En tuurlijk vellen we een oordeel, daarvoor zijn we ook mensen, we zagen iets, het stond ons niet aan en dat zeiden we ook. Einde. En natuurlijk zeg ik iets terug; dat noemt men een discussie.
Ik heb helemaal geen oordeel over u gemaaktVoel u niet zo aangevallen en lees de post nog eens terug. Je moet geen woorden in men mond leggen. En jah het is een discussie maar zoals ik al zei, het gaat meer over de openingspost dan over het spel. En zo boeiend is dat ondertussen ook niet meer.
M0! schreef:
Ljkt mij of je eerder discussie hebt met uzelf, doe eerst eens u eigen discussie vooraleer je met mij begint te discussieren. En trouwens, praat eens in u eigen naam isn de plaats te zeggen dat iedereen een oordeel velt.

The_Cat schreef:M0! schreef:
Ljkt mij of je eerder discussie hebt met uzelf, doe eerst eens u eigen discussie vooraleer je met mij begint te discussieren. En trouwens, praat eens in u eigen naam isn de plaats te zeggen dat iedereen een oordeel velt.
Ik ben helemaal niet in discussie met mezelf, oordeel vellen doen we allemaal, maar heb ik u openlijk zitten uitmaken voor iets? Nee. Daar eindigt uw eerste zin.
En ik zei ook "we" omdat jij het ook op "iedereen" had.
En nu stop ik ook met hierop te antwoorden. Ik heb geen zin in dit kinderlijke gebikker. Dat is het enige wat dit topic ook maar levend hou. Hebt u nog commentaar stuur dan maar een pb
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten