Hina Kagiyama

Miiverse

Berichtdoor Hina Kagiyama » 4 juni 2012, 23:15

NIN10D0H! schreef:
BlackStone187 schreef:
Hina Kagiyama schreef:Maar voor hulp heb je eigenlijk al Gamefaqs, youtube en weet ik veel wat mensen tegenwoordig verder gebruiken. Dan hoef ik geen OctoG123 die mij via video ziet. :')

Even voor de duidelijkheid, je kan iemand ermee opbellen. Een beetje als skype maar dan op je game console. Niemand heeft gezegd dat je perse in beeld moet. :?

Dan is Nintendo het toch echt verkeerd aan het marketen.

Zeker met die oude man :')
3DS: 3179 - 6084 - 7457|PSN: YoukaiBuster|LoL: HinaKagiyama

Siwert-2000

Miiverse

Berichtdoor Siwert-2000 » 5 juni 2012, 12:26

Ik zie dat sommige mensen niet goed opletten. Het komt op de 3DS en de WII U zodra de WII U is gelanceerd.
Spoiler: toon
3DS Vriendencode: 5413-0100-1758
SamuraiG: highest score 38814
Pokémon White 2: EV training
Status: [N]quiting :(

T0M

Miiverse

Berichtdoor T0M » 5 juni 2012, 14:11

Siwert-2000 schreef:Ik zie dat sommige mensen niet goed opletten. Het komt op de 3DS en de WII U zodra de WII U is gelanceerd.

Iets later toch?
Afbeelding

Siwert-2000

Miiverse

Berichtdoor Siwert-2000 » 5 juni 2012, 15:40

T0M schreef:
Siwert-2000 schreef:Ik zie dat sommige mensen niet goed opletten. Het komt op de 3DS en de WII U zodra de WII U is gelanceerd.

Iets later toch?

Volgens mij tegelijkertijd..

BlackStone187

Miiverse

Berichtdoor BlackStone187 » 5 juni 2012, 15:44

Siwert-2000 schreef:
T0M schreef:

Iets later toch?

Dat zij Iwata wel. (of wat z'n naam okalweer was ^^) Dus gelijk met de lancering. Dat is wat ik geloof dan. :cheesy:
3DS FC: 0216-1217-9897
3DS Naam: BlackStone
Zend me een pm als je me toevoegd.

wessel7

Woonplaats: Een kleine blauwe bol in het heelal dat de aarde heet

Miiverse

Berichtdoor wessel7 » 5 juni 2012, 16:52

Siwert-2000 schreef:
T0M schreef:

Iets later toch?

Nee ik keek het net terug en hij zij dat Miiverse niet meteen bij de lancering van de Wii U komt maar later.
Afbeelding
Wii U ID: wessel7
Mario Kart 7
Mario Tennis Open

Siwert-2000

Miiverse

Berichtdoor Siwert-2000 » 5 juni 2012, 18:52

wessel7 schreef: Nee ik keek het net terug en hij zij dat Miiverse niet meteen bij de lancering van de Wii U komt maar later.

Ja ik zei ook volgens mij dus kan wel ja.

Matthiman

Miiverse

Berichtdoor Matthiman » 5 juni 2012, 20:14

Miiverse komt inderdaad pas na de lancering van de Wii U naar de 3DS.
Afbeelding
5 Kid Icarus: Uprising AR-kaarten te ruil:
Hawkeye Bow - 123
Earthmaul Club - 144
Skuttler Cannoneer - 196
Speed Boots - 349
Killer Eye - 356

Als je wil ruilen, PM me maar :)

moshy

Miiverse

Berichtdoor moshy » 6 juni 2012, 16:52

Miiverse lijkt me echt super leuk! Ik hoop dat hij snel op de 3DS komt en ook voor mobieltjes snel beschikbaar is. Ik kan bijna niet wachten! :cheesy:
3DS Vriendcode: 4382 - 2102 - 9135

PM als je me toevoegt!

Siwert-2000

Miiverse

Berichtdoor Siwert-2000 » 6 juni 2012, 19:37

moshy schreef:Miiverse lijkt me echt super leuk! Ik hoop dat hij snel op de 3DS komt en ook voor mobieltjes snel beschikbaar is. Ik kan bijna niet wachten! :cheesy:

Voor mobieltjes staat hij denk ik meteen al op 0%..

Yaromir

Miiverse

Berichtdoor Yaromir » 19 juni 2012, 20:30

Wacht Miiverse krijgt een chat mogelijkheid? ook bij de 3DS?
Je verwacht zeker dat ik hier een sign neer ga zetten... Nou mooi dus NIET. :evil:

Stan

Miiverse

Berichtdoor Stan » 19 juni 2012, 21:25

Ik vind MiiVerse wel erg cool ^^ Heb er onwijs veel zin in!
Ook leuk dat het op de 3DS & Wii U komt! Hier ga ik echt veel aan hebben aangezien ik altijd veel vrienden heb xD
Ik sta in de nr. 50 [N]Gamer! Zie de vraag over Mario Kart 7!
Afbeelding

Siwert-2000

Miiverse

Berichtdoor Siwert-2000 » 20 juni 2012, 9:14

Chat kan denk ik verkeerd uitlopen ....

Forestcount

Miiverse

Berichtdoor Forestcount » 20 juni 2012, 16:02

Siwert-2000 schreef:Chat kan denk ik verkeerd uitlopen ....

In welk opzicht?
Afbeelding

3DS:
2148-8354-6322

Geen spel overtreft de 3D die wordt toegepast in Metal Gear Solid Snake Eater 3D!

Siwert-2000

Miiverse

Berichtdoor Siwert-2000 » 20 juni 2012, 16:33

Forestcount schreef:
Siwert-2000 schreef:Chat kan denk ik verkeerd uitlopen ....

In welk opzicht?

Denk eens na.... 1 tip: P.E.D.O.'s

Yaromir

Miiverse

Berichtdoor Yaromir » 20 juni 2012, 16:37

Wat maakt het uit, er is gewoon nog geen chat mogelijkheid en die moet komen. Dat gezeur altijd, net als met schelden. Heeft toch niemand last van, toch moeten ze ieder bericht helemaal gaan checken op inhoud.
Je verwacht zeker dat ik hier een sign neer ga zetten... Nou mooi dus NIET. :evil:

fantasyfreak

Miiverse

Berichtdoor fantasyfreak » 20 juni 2012, 18:28

Ach dat om hulp vragen gaat toch niet werken met die hele miiverse onzin..

De sociale netwerk service van Nintendo wordt actief gemodereerd door een compleet human-resource team. Daarnaast zal elk bericht wat geplaatst wordt op MiiVerse eerst gechecked worden door een computer, vermoedelijk om overduidelijke scheldwoorden te verwijderen. Wanneer er toch een kind-onvriendelijk bericht door de barrières van Nintendo komt, kunnen WiiVerse gebruikers dit bericht ook nog flaggen.

Al deze controles zorgen er daarentegen voor dat het bericht wat je op MiiVerse plaatst een vertraging van ongeveer 30 minuten oploopt. Nintendo’s opperbaas Satoru Iwata ziet geen probleem met een half uur vertraging en vindt het wel prima. Gelukkig snapt Iwata dat de aantrekkelijkheid van een sociaal netwerk directe feedback is, maar Iwata vindt het kindvriendelijke imago van Nintendo ook belangrijk en heeft daarom voor een balans tussen de twee gezocht.

Nu is 30 minuten vertraging al geen kattenpis, maar deze wachttijd kan volgens Nintendo zelfs oplopen. Hoe meer mensen MiiVerse gaan gebruiken des te langer het kan duren voordat je bericht goedgekeurd wordt door het Nintendo team.

http://www.gamekings.tv/nieuws/e3-2012-nintendo-gaat-miiverse-scannen/

Oftewel als je om hulp vraagt kan je eerst 30 minuten wachten voordat je bericht om hulp er staat.. en dan nog eens wachten tot iemand de tijd heeft genomen een antwoord te typen waar je vervolgens door het scannen nog eens 30 minuten op kan wachten..Dus pas na minimaal een uur krijg je wat terug. Lijkt me dat je in die tijd óf zelf wel kan uitvogelen hoe je verder moet (wat trouwens ook 100x leuker is en als je het aan mij vraagt ook de bedoeling van gamen) óf je zoekt het toch even op op internet.

Wat chatten betreft zal dit dus ook totaal niet werken. Ben je met msn, whatsapp, twitter, facebook etc. sneller af als je snel met elkaar wilt praten. Nee dat hele Miiverse gaat het niet worden lijkt me. Laat ze maar meer focussen op (online) gaming en dat dat allemaal een goede online verbinding heeft ipv dat hele sociale gebeuren..
Afbeelding

BlackStone187

Miiverse

Berichtdoor BlackStone187 » 21 juni 2012, 13:24

fantasyfreak schreef:Ach dat om hulp vragen gaat toch niet werken met die hele miiverse onzin..
Oftewel als je om hulp vraagt kan je eerst 30 minuten wachten voordat je bericht om hulp er staat.. en dan nog eens wachten tot iemand de tijd heeft genomen een antwoord te typen waar je vervolgens door het scannen nog eens 30 minuten op kan wachten..Dus pas na minimaal een uur krijg je wat terug. Lijkt me dat je in die tijd óf zelf wel kan uitvogelen hoe je verder moet (wat trouwens ook 100x leuker is en als je het aan mij vraagt ook de bedoeling van gamen) óf je zoekt het toch even op op internet.

Wat chatten betreft zal dit dus ook totaal niet werken. Ben je met msn, whatsapp, twitter, facebook etc. sneller af als je snel met elkaar wilt praten. Nee dat hele Miiverse gaat het niet worden lijkt me. Laat ze maar meer focussen op (online) gaming en dat dat allemaal een goede online verbinding heeft ipv dat hele sociale gebeuren..

Internet was ontworpen om te "communiceren". Waarom mag de mogelijkheid om met elkaar te praten (als je geen skype ofzow hebt) weglaten als internet daar voor gemaakt was! Beetje vreemd vind ik...

fantasyfreak

Miiverse

Berichtdoor fantasyfreak » 21 juni 2012, 15:16

Ik zeg toch niet dat ze het weg moeten laten?! Ik zeg alleen dat ze beter meer kunnen focussen op het online gebeuren met games. Zo kan Nintendo ook veel meer titels binnen halen aangezien veel mensen tegenwoordig graag online gamen.

En Nintendo kwam zelf met het idee van dat je altijd om hulp kan vragen via Miiverse.. ja leuk, maar als je minimaal 1 uur moet wachten op een antwoord schiet het gewoon niet op. Je kan het misschien leuk gebruiken om te zeggen wat je van een level vindt van Mario of dat de nieuwe Zelda erg leuk is, maar daar houdt het ook echt mee op. Tenzij jij zin hebt om zo'n gesprek te hebben :

persoon A 0.00 : hallo hoe gaat het?
persoon B 0.30 : *bericht komt aan*
persoon B 0.30 : Ja goed hoor, met jou dan?
persoon A 1.00 : *bericht komt aan*
persoon A 1.00 : ja met mij ook hoor. Zullen we zo samen Mario Karten?
persoon B 1.30 : *bericht komt aan*
persoon B 1.30 : Nee sorry ik moet zo weg
persoon A 2.00 : *bericht komt aan

Oftewel in 2 uur tijd heb je samen 4 zinnetjes verstuurd... Daarom zei ik dus al dat dat om hulp vragen niet werkt en qua communiceren je met Miiverse ook niet echt ver komt. Het kan wel, maar het schiet gewoon niet op. Nintendo komt zelf met de goede ideeën, maar uiteindelijk voeren ze het meteen al weer verkeerd uit.
Afbeelding

T0M

Miiverse

Berichtdoor T0M » 21 juni 2012, 15:31

Ik zal dit toch niet zoveel gebruiken. Hooguit een bericht met 'Watch out, this level is really hard!' ofzo, maar om hulp vragen niet. Maar dat kon toch ook via Video Chat? Ik neem aan dat je dan niet zolang hoeft te wachten, maar je moet wel het geluk hebben dat er iemand 'opneemt'. :)
Afbeelding

BlackStone187

Miiverse

Berichtdoor BlackStone187 » 21 juni 2012, 15:41

@fantasyfreak
Doe maar rustig. Ik vroeg ook niet om een hele uitleg...

@T0M
Perfecte manier om Miiverse te gebruiken. :D

Noxum

Miiverse

Berichtdoor Noxum » 21 juni 2012, 19:41

BlackStone187 schreef:Internet was ontworpen om te "communiceren". Waarom mag de mogelijkheid om met elkaar te praten (als je geen skype ofzow hebt) weglaten als internet daar voor gemaakt was! Beetje vreemd vind ik...

fantasyfreak schreef:Ik zeg toch niet dat ze het weg moeten laten?! Ik zeg alleen dat ze beter meer kunnen focussen op het online gebeuren met games. Zo kan Nintendo ook veel meer titels binnen halen aangezien veel mensen tegenwoordig graag online gamen.
En Nintendo kwam zelf met het idee van dat je altijd om hulp kan vragen via Miiverse.. ja leuk, maar als je minimaal 1 uur moet wachten op een antwoord schiet het gewoon niet op. Je kan het misschien leuk gebruiken om te zeggen wat je van een level vindt van Mario of dat de nieuwe Zelda erg leuk is, maar daar houdt het ook echt mee op. Tenzij jij zin hebt om zo'n gesprek te hebben :

persoon A 0.00 : hallo hoe gaat het?
persoon B 0.30 : *bericht komt aan*
persoon B 0.30 : Ja goed hoor, met jou dan?
persoon A 1.00 : *bericht komt aan*
persoon A 1.00 : ja met mij ook hoor. Zullen we zo samen Mario Karten?
persoon B 1.30 : *bericht komt aan*
persoon B 1.30 : Nee sorry ik moet zo weg
persoon A 2.00 : *bericht komt aan

Oftewel in 2 uur tijd heb je samen 4 zinnetjes verstuurd... Daarom zei ik dus al dat dat om hulp vragen niet werkt en qua communiceren je met Miiverse ook niet echt ver komt. Het kan wel, maar het schiet gewoon niet op. Nintendo komt zelf met de goede ideeën, maar uiteindelijk voeren ze het meteen al weer verkeerd uit.

BlackStone187 schreef:@fantasyfreak
Doe maar rustig. Ik vroeg ook niet om een hele uitleg...

Krijg je je antwoord, en nog eentje die goed is ook, ben je nog niet blij....

Verder dacht ik nog wel gehoord te hebben dat het in het echt niet eens bijna zo lang moet duren, maar misschien heb ik het mis :P.
( ͡° ͜ʖ ͡°) Hoi

iManiac

Miiverse

Berichtdoor iManiac » 28 juli 2012, 9:54

Komt er eigenlijk een soort achievement systeem? Het zou alleen maar voordelen hebben, je speelt games langer en je zou je score met vrienden op miiverse kunnen vergelijken.

albert

Miiverse

Berichtdoor albert » 28 juli 2012, 15:42

gratis?
anders is het echt geldverspilling
pm me als je me toevoegd
mijn 3ds fc + naam: 2836-0084-8869 albert
wil iemand tegen me racen in mk7 code is 40-6218-0521-7502 hij heet power2race
(als je wilt graag pm sturen)
mijn game's
Afbeelding

flogame

Miiverse

Berichtdoor flogame » 30 juli 2012, 20:20

is dat video chat dan ook bij de 3ds? zoja lijkt dat me :awesome: !
Afbeelding

MII naam: Floris
FC: 0473-8186-8557
PM bij toevoegen!

Andreas 3DS

Miiverse

Berichtdoor Andreas 3DS » 31 juli 2012, 11:44

Maar zou je dan, om MiiVerse op de 3DS te gebruiken, per sé een Wii U nodig hebben?

Rico515

Miiverse

Berichtdoor Rico515 » 8 augustus 2012, 1:01

Yaromir schreef:Wat maakt het uit, er is gewoon nog geen chat mogelijkheid en die moet komen. Dat gezeur altijd, net als met schelden. Heeft toch niemand last van, toch moeten ze ieder bericht helemaal gaan checken op inhoud.

ze doen bij de 3ds als je een nieuw statusbericht publiceert het hele bericht ook niet onderzoeken.. :|
Bezig met nieuw Profiel afbeelding en een nieuw onderschrift

wessel7

Woonplaats: Een kleine blauwe bol in het heelal dat de aarde heet

Miiverse

Berichtdoor wessel7 » 8 augustus 2012, 8:07

Rico515 schreef:
Yaromir schreef:Wat maakt het uit, er is gewoon nog geen chat mogelijkheid en die moet komen. Dat gezeur altijd, net als met schelden. Heeft toch niemand last van, toch moeten ze ieder bericht helemaal gaan checken op inhoud.

ze doen bij de 3ds als je een nieuw statusbericht publiceert het hele bericht ook niet onderzoeken.. :|

Er zit wel een taalfilter in volgens mij, want als je zegt 'yoshi tekenen'(<-- :roll: ) dan zegt tie dat het ongepast is ofzo. Dus ze moeten er gewoon een taalfilter in doen en niet alles gaan nakijken.
Afbeelding
Wii U ID: wessel7
Mario Kart 7
Mario Tennis Open

Mr.Xa4

Miiverse

Berichtdoor Mr.Xa4 » 24 augustus 2012, 10:52

Iwata wil dat Miiverse het facebook voor gamers word! http://nintendohunter.webs.com/apps/blo ... oor-gamers
Nintendo Network ID: Nintend0Hunter
3DS FC: 5112-3539-4662
(PM als je mij toevoegt!)

wowgek7

Miiverse

Berichtdoor wowgek7 » 24 augustus 2012, 10:54

dat mag hij rustig vinden maar ik wil het neit. ik heb geen hyves geen facebook geen twitter etc. ik wil niets met social media te maken hebben ik hoop dan ook dat dit neit verplicht naar de 3ds komt daar ik dan een probleem heb omdta ik dan nog weiger te updaten.
back vanwege het einde:)

VorigeVolgende

Keer terug naar Nintendo 3DS