NIN10D0H! schreef:BlackStone187 schreef:Hina Kagiyama schreef:Maar voor hulp heb je eigenlijk al Gamefaqs, youtube en weet ik veel wat mensen tegenwoordig verder gebruiken. Dan hoef ik geen OctoG123 die mij via video ziet. :')
Even voor de duidelijkheid, je kan iemand ermee opbellen. Een beetje als skype maar dan op je game console. Niemand heeft gezegd dat je perse in beeld moet.
Dan is Nintendo het toch echt verkeerd aan het marketen.
T0M schreef:Siwert-2000 schreef:Ik zie dat sommige mensen niet goed opletten. Het komt op de 3DS en de WII U zodra de WII U is gelanceerd.
Iets later toch?
Siwert-2000 schreef:T0M schreef:Siwert-2000 schreef:Ik zie dat sommige mensen niet goed opletten. Het komt op de 3DS en de WII U zodra de WII U is gelanceerd.
Iets later toch?
Volgens mij tegelijkertijd..
Siwert-2000 schreef:T0M schreef:Siwert-2000 schreef:Ik zie dat sommige mensen niet goed opletten. Het komt op de 3DS en de WII U zodra de WII U is gelanceerd.
Iets later toch?
Volgens mij tegelijkertijd..
wessel7 schreef: Nee ik keek het net terug en hij zij dat Miiverse niet meteen bij de lancering van de Wii U komt maar later.
moshy schreef:Miiverse lijkt me echt super leuk! Ik hoop dat hij snel op de 3DS komt en ook voor mobieltjes snel beschikbaar is. Ik kan bijna niet wachten!
Siwert-2000 schreef:Chat kan denk ik verkeerd uitlopen ....

Forestcount schreef:Siwert-2000 schreef:Chat kan denk ik verkeerd uitlopen ....
In welk opzicht?
De sociale netwerk service van Nintendo wordt actief gemodereerd door een compleet human-resource team. Daarnaast zal elk bericht wat geplaatst wordt op MiiVerse eerst gechecked worden door een computer, vermoedelijk om overduidelijke scheldwoorden te verwijderen. Wanneer er toch een kind-onvriendelijk bericht door de barrières van Nintendo komt, kunnen WiiVerse gebruikers dit bericht ook nog flaggen.
Al deze controles zorgen er daarentegen voor dat het bericht wat je op MiiVerse plaatst een vertraging van ongeveer 30 minuten oploopt. Nintendo’s opperbaas Satoru Iwata ziet geen probleem met een half uur vertraging en vindt het wel prima. Gelukkig snapt Iwata dat de aantrekkelijkheid van een sociaal netwerk directe feedback is, maar Iwata vindt het kindvriendelijke imago van Nintendo ook belangrijk en heeft daarom voor een balans tussen de twee gezocht.
Nu is 30 minuten vertraging al geen kattenpis, maar deze wachttijd kan volgens Nintendo zelfs oplopen. Hoe meer mensen MiiVerse gaan gebruiken des te langer het kan duren voordat je bericht goedgekeurd wordt door het Nintendo team.
http://www.gamekings.tv/nieuws/e3-2012-nintendo-gaat-miiverse-scannen/

fantasyfreak schreef:Ach dat om hulp vragen gaat toch niet werken met die hele miiverse onzin..
Oftewel als je om hulp vraagt kan je eerst 30 minuten wachten voordat je bericht om hulp er staat.. en dan nog eens wachten tot iemand de tijd heeft genomen een antwoord te typen waar je vervolgens door het scannen nog eens 30 minuten op kan wachten..Dus pas na minimaal een uur krijg je wat terug. Lijkt me dat je in die tijd óf zelf wel kan uitvogelen hoe je verder moet (wat trouwens ook 100x leuker is en als je het aan mij vraagt ook de bedoeling van gamen) óf je zoekt het toch even op op internet.
Wat chatten betreft zal dit dus ook totaal niet werken. Ben je met msn, whatsapp, twitter, facebook etc. sneller af als je snel met elkaar wilt praten. Nee dat hele Miiverse gaat het niet worden lijkt me. Laat ze maar meer focussen op (online) gaming en dat dat allemaal een goede online verbinding heeft ipv dat hele sociale gebeuren..

BlackStone187 schreef:Internet was ontworpen om te "communiceren". Waarom mag de mogelijkheid om met elkaar te praten (als je geen skype ofzow hebt) weglaten als internet daar voor gemaakt was! Beetje vreemd vind ik...
BlackStone187 schreef:@fantasyfreak
Doe maar rustig. Ik vroeg ook niet om een hele uitleg...

Yaromir schreef:Wat maakt het uit, er is gewoon nog geen chat mogelijkheid en die moet komen. Dat gezeur altijd, net als met schelden. Heeft toch niemand last van, toch moeten ze ieder bericht helemaal gaan checken op inhoud.
Rico515 schreef:Yaromir schreef:Wat maakt het uit, er is gewoon nog geen chat mogelijkheid en die moet komen. Dat gezeur altijd, net als met schelden. Heeft toch niemand last van, toch moeten ze ieder bericht helemaal gaan checken op inhoud.
ze doen bij de 3ds als je een nieuw statusbericht publiceert het hele bericht ook niet onderzoeken..
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 2 gasten