Taragon schreef:Gekke Wesley :f
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Sephi schreef:Ze hebben wel één groot voordeel: Je hoort ze iig wel aankomen, met die rammelende nokkenaskettingen en koppelingen.![]()
Ne hoor, geintje. De 1098, Multistrada 1200, Diavel en die nieuwe Paginale vind ik prachtfietsen.
Designen kunnen ze wel in Italie.
Ik ben nou eenmaal zelf meer van de Kawasaki's omdat ik met die groene krengen ben opgegroeid.
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()

Major Thom schreef:
LIEK A SIR
Luxor schreef:Major Thom schreef:
LIEK A SIR
Ach, waar is de tijd gebleven dat kleine thommeltje zei dat bier vies was en hij het nooit zou drinken, ze groeien zo snel op :'(
@Danique: leuke foto, ziet er goed uit
Helmeroc schreef:Ageeth Soldaat heeft een ingewikkelde relatie met Thom Melching.
Major Thom schreef:Luxor schreef:Major Thom schreef:
LIEK A SIR
Ach, waar is de tijd gebleven dat kleine thommeltje zei dat bier vies was en hij het nooit zou drinken, ze groeien zo snel op :'(
@Danique: leuke foto, ziet er goed uit
Dit bier was ook vies :L
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Daan schreef:Het lijkt net alsof die buis daarboven zo je glas in gaat
Kusanagi schreef:Dat is een rioolpijp en dat is geen bier.
Helmeroc schreef:Ageeth Soldaat heeft een ingewikkelde relatie met Thom Melching.
Luxor schreef:Daan schreef:Het lijkt net alsof die buis daarboven zo je glas in gaat
Haha Thom drinkt bier door een rietje, GAAAY!!

Michelangelos schreef:Gelukkig is geen enkele vorm van Fruitbier te drinken.
Sowieso staat bier toch onderaan als het om smaak gaat.
Major Thom schreef:Kusanagi schreef:Dat is een rioolpijp en dat is geen bier.
Dat is wel bier :') Kriek welteverstaan, fruitbieren

Luxor schreef:Toffe foto allie, is dat een atari-shirt of lijkt dat maar zo?
DonAtello schreef:ThanksLuxor schreef:Toffe foto allie, is dat een atari-shirt of lijkt dat maar zo?
schuldig

Danique schreef:Gave gitaar oorbellen zeg!![]()
Ik heb bijna dezelfde alleen zijn die wat groter en in de kleuren zilver/turquoise.
Gebruikers op dit forum: Amazinghandsman, Bing [Bot], Brendan, Chinchilla, wessel7 en 0 gasten