Tim. schreef:Ja dat weerhoudt me er ook van om hem te kopen. Ik vind het niet erg dat het niet eng is, dat was RE5 ook niet, maar ze moeten gewoon zombies of geïnfecteerden a la ganados met hooivorken en kettingzagen erin stoppen, geen mensen die met mitrailleurs op je schieten.

jujutsu schreef:Zo sinds vanmiddag is het uitgespeeld![]()
Hieronder een paar van mijn ondervindingen:
OPGEPAST KAN ENIGE SPOILERS BEVATTEN
Kvind het wel spijtig dat de missies niet in "chronologische" volgorde staan, zo werd ik in het verhaal van Jake en Sherry (dat ik als eerste begonnen ben) gespoild door Leon wie er nu verantwoordelijk was voor de aanval ... een naam die ik nog niet eerder in het spel gehoord had... . Dus voor de andere storylines een grote spoiler dus.
Controls: Deze voelden in het begin vrij raar aan. Hoe het komt weet ik ook niet, maar gelukkig wenden ze heel snel.
Vind het ook wel raar dat je geen wapens kan kopen en upgraden, alles is met skills te doen. En je kan er maar 3 equippen. En je wapens zitten vast aan je character, vb: enkel Piers kan de anti material riffle gebruiken en Chris niet ...
De rijstukken: deze vond ik vreselijk irritant, bracht meer ergernis dan speelplezier. Moet wel eerlijk toegeven dat ik in het motor gedeelte teveel gas gaf en daardoor een moelijke controle had over de motor.
De achtervolgingen: heb een paar keer het gevoel gehad dat de besturing daar niet mee wou (character dat een precies een afwijking naar links heeft terwijl mijn control stick zeer zeker naar voren duw ..) dus hier ook weer ergernis dan speel plezier.
Melee: vind ik een zeer leuke toevoeging, maar zoals Kenneth zei het verkloot de sfeer wel een beetje, want je kan bijna alles klein krijgen met je melee... .Dus waarom zou je nog rennen en zoeken naar kogels als je melee hebt. Maar ik vind het wel een leuke toevoeging en het is handig als je kogels wilt sparen. Let wel op als je je melee te vaak gebruikt kan je moe worden (maar hiervoor bestaat wel een skill om je stamina op te voeren, zodat je je melee langer kan gebruiken, maar deze skill is wel best prijzig)
Jake muller is best een aangenaam nieuw character, vind vooral zijn hand to hand "wapen" leuk. Lekker op al die wezens slaan met je vuisten en de moves vandus dit is zeker en vast een leuke toevoeging voor mensen die net zoals ik zot zijn van hand to hand combat.Spoiler: toon
Verder vind ik het spel wel goed, er zijn vrij veel spelmomenten waar ik even bij dacht van oh shit!
Denk zelf dat dit de langste RE is dat er op de markt is. Hebt toch bijna altijd een uur gedaan over iedere chapter.
Niet de beste RE, maar zeker ook niet de slechtste dat er is.

Stijnco schreef:Wou dit spel op de dag van de release kopen, maar de reviewscores vertellen me dat ik beter kan wachten tot het in de budgetbakken ligt. Ik ben een grote fan van de Resi-serie maar een game nieuw is een vrij prijzige aankoop. En ik heb nog genoeg shit.

Starscreamer schreef:Gisteren het spel gekocht was in de aanbieding voor euro :mrgreen:
Maar jongens wat is ie weer vet.
Ik heb hem samen met mijn vriendin gespeeld.
1 schrik momentje maar gehad... een hond die na openen van een deur op je af kwam springen keek mijn vriendin net de andere kant op :x
Was ik de enige die schrok :awesome:
Voor de rest tja ik wilde nog wel graag ff verder spelen maar het gevoel zegt met dat het meer op Re4 & 5 gaat lijken als het puzzelen van ouds ;)
Bombergirl schreef:Zayyyyyyyynnnnnnnn!!!![]()
Keer terug naar Andere consoles (PlayStation, Xbox, etc.)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten