ZaZa schreef:Ja! En elke keer als ik hem dan in de winkel gehaald had, fietste ik met een trots gevoel in mijn broek terug!![]()
![]()

Daan schreef:ZaZa schreef:Ja! En elke keer als ik hem dan in de winkel gehaald had, fietste ik met een trots gevoel in mijn broek terug!![]()
![]()
OT: Ik heb dat niet echt, maar ik heb meestal wel zo als ik YouTube filmpjes zit te kijken, bijvoorbeeld Lets plays, dat ik na het kijken zin krijg om die game te gaan spelen.

Daan schreef:Ik heb wel eens mensen gehoord die zo erg niet kunnen wachten, dat ze de minuten aftellen. En elke dag posten hoeveel dagen het nog duurt.
Bulbasaur schreef:Daan schreef:Ik heb wel eens mensen gehoord die zo erg niet kunnen wachten, dat ze de minuten aftellen. En elke dag posten hoeveel dagen het nog duurt.
En de moeder ervan dreigt de game af te bestellen als het kind te zenuwachtig wordt..
Maar ik had dat laatst wel met Kid Icarus: Uprising. Ik had dan besteld bij Bol, en de nacht ervoor de hele tijd gameplay filmpjes kijken enzo, controls leren, characters kijken.. Ik kon echt niet wachten. De dag erna zou die eindelijk binnen komen, zat de hele tijd op de PostNL pakketservice site om te kijken hoe ver die al was. Er stonden dan twee tijdstippen op vermeldt waar tussen hij geleverd zou worden. Tussen die twee tijdstippen werd ik echt gek. Ik zat te ijsberen en te wachten en wachten en wachten.. Uiteindelijk was ie 2 uur later binnen, ik zat die 2 uur de hele tijd voor het raam te kijken van waar blijft dat busje nou, ging ik wat te drinken halen, werd er aangebeld. Ik stootte mijn glas om en sprintte naar de deur; bleek het de buurvrouw te zijn die de kruiwagen wilde lenen. Een kwartiertje erna was het wel raak en kreeg ik een mooi vierkant pakje afgeleverd met mijn naam erop.
Daan schreef:Bulbasaur schreef:Daan schreef:Ik heb wel eens mensen gehoord die zo erg niet kunnen wachten, dat ze de minuten aftellen. En elke dag posten hoeveel dagen het nog duurt.
En de moeder ervan dreigt de game af te bestellen als het kind te zenuwachtig wordt..
Maar ik had dat laatst wel met Kid Icarus: Uprising. Ik had dan besteld bij Bol, en de nacht ervoor de hele tijd gameplay filmpjes kijken enzo, controls leren, characters kijken.. Ik kon echt niet wachten. De dag erna zou die eindelijk binnen komen, zat de hele tijd op de PostNL pakketservice site om te kijken hoe ver die al was. Er stonden dan twee tijdstippen op vermeldt waar tussen hij geleverd zou worden. Tussen die twee tijdstippen werd ik echt gek. Ik zat te ijsberen en te wachten en wachten en wachten.. Uiteindelijk was ie 2 uur later binnen, ik zat die 2 uur de hele tijd voor het raam te kijken van waar blijft dat busje nou, ging ik wat te drinken halen, werd er aangebeld. Ik stootte mijn glas om en sprintte naar de deur; bleek het de buurvrouw te zijn die de kruiwagen wilde lenen. Een kwartiertje erna was het wel raak en kreeg ik een mooi vierkant pakje afgeleverd met mijn naam erop.
Hahaha herkenbaar, ik zit soms ook echt te wachten op die postbode. Ik weet nog een keer dat ik iets besteld had en ik maar niet kon wachten, dat ik ook voor het raam zat te wachten tot de postbode langskwam, en toen zag ik het busje voorbijrijden en toen werd ik ook een beetje kwaad. Een week later kwam het pas binnen. Ik heb daar wel vaak last van, dat ik snel ongeduldig wordt...
Daan schreef:
Hahaha herkenbaar, ik zit soms ook echt te wachten op die postbode. Ik weet nog een keer dat ik iets besteld had en ik maar niet kon wachten, dat ik ook voor het raam zat te wachten tot de postbode langskwam, en toen zag ik het busje voorbijrijden en toen werd ik ook een beetje kwaad. Een week later kwam het pas binnen. Ik heb daar wel vaak last van, dat ik snel ongeduldig wordt...
Aeruon schreef:Bulbasaur toch :´´´´´)
Ik bestel een game nooit. Ik haal ´m altijd bij een winkel. (Bart Smit en de laatste tijd steeds meer Game Mania)
ZaZa schreef:Ja! En elke keer als ik hem dan in de winkel gehaald had, fietste ik met een trots gevoel in mijn broek terug!![]()
![]()

rool12 schreef:Ook heb ik dit gehad met andere zelda spellen voor de ds en de doctor layton serie voor ds.
rool12 schreef:Ik had dat ook met skyward sword. Ik kon niet wachten om het spel te hebben (ook omdat het naar mijn gevoel zolang duurde voordat hij uitkwam). Heb daarom heel veel filmpjes erover gezien en veel reviews gelezen (kon gewoon nie wachten!) Ook heb ik dit gehad met andere zelda spellen voor de ds en de doctor layton serie voor ds.

Rickjedebeste schreef:
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Sephi schreef:Game-kriebels?
Al een tijdje niet meer. Daar heb ik overdag de tijd niet voor en 's nachts slaap ik.
E: Dat lieg ik trouwens, bij deze game heb ik al sinds de eerste trailer het bekende onderbuikgevoel 'spelen! Spelen!! SPELEN!!!'
Link

Keer terug naar Gaming algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten