mil005

Game-kriebels

Berichtdoor mil005 » 8 juni 2012, 19:02

Heb jij nooit last gehad van je zenuwen als je op een release van een game moet wachten?
heb je dat er een week voor of al direct als je weet dat het "kweetnietwanneer" uitkomt?
of heb je er dan helemaal geen last van?
bij welke game weet je dat nog heel goed
post it hereeeeeee :cheesy:

Aeruon

Game-kriebels

Berichtdoor Aeruon » 8 juni 2012, 19:07

Bij elke game die ik binnenkort kan spelen!! Steeds weer wacht ik vol verwachting af, soms wordt ik zelfs een beetje gek even het wachten. :)
3DS
FC: 1891-1220-5724
Mii-naam: Aeruon
Toegevoegd? Stuur me een PM!

ZaZa

Game-kriebels

Berichtdoor ZaZa » 8 juni 2012, 19:07

Ja! En elke keer als ik hem dan in de winkel gehaald had, fietste ik met een trots gevoel in mijn broek terug! :D :D :D

Daan

Game-kriebels

Berichtdoor Daan » 8 juni 2012, 19:39

ZaZa schreef:Ja! En elke keer als ik hem dan in de winkel gehaald had, fietste ik met een trots gevoel in mijn broek terug! :D :D :D

Afbeelding

OT: Ik heb dat niet echt, maar ik heb meestal wel zo als ik YouTube filmpjes zit te kijken, bijvoorbeeld Lets plays, dat ik na het kijken zin krijg om die game te gaan spelen.

mil005

Game-kriebels

Berichtdoor mil005 » 14 juni 2012, 18:49

Daan schreef:
ZaZa schreef:Ja! En elke keer als ik hem dan in de winkel gehaald had, fietste ik met een trots gevoel in mijn broek terug! :D :D :D

Afbeelding

OT: Ik heb dat niet echt, maar ik heb meestal wel zo als ik YouTube filmpjes zit te kijken, bijvoorbeeld Lets plays, dat ik na het kijken zin krijg om die game te gaan spelen.

bederft dat soms niet het spel een beetje?
ikzelf kijk amper naar walktroughs en reviews

NintendoJeroen

Game-kriebels

Berichtdoor NintendoJeroen » 14 juni 2012, 18:55

Vroeger toen ik 2 games in 't jaar kocht, waarvan 1 Fifa, had ik dat wel. Laatste tijd is dat veel minder omdat ik meer (oudere/goedkopere) games koop.
Afbeelding
Steam/PSN NintendoJeroen
WiiU NJeroen
3DS 4425-1561-9140

fantasyfreak

Game-kriebels

Berichtdoor fantasyfreak » 15 juni 2012, 10:54

Nee niet meer zo´n last van. Vroeger wel met de nieuwe Final Fantasy´s. Of met GTA Vice City 2 weken van te voren elke dag langs de winkel om te vragen of ie er al was (en daarom de game een paar dagen eerder krijgen vanwege al die moeite :cheesy: )

Tegenwoordig heb ik het niet meer zo erg. Ik kijk wel uit naar bijvoorbeeld Far Cry 3, maar niet echt dat ik niet meer kan wachten.
Afbeelding

Daan

Game-kriebels

Berichtdoor Daan » 15 juni 2012, 14:11

Ik heb wel eens mensen gehoord die zo erg niet kunnen wachten, dat ze de minuten aftellen. En elke dag posten hoeveel dagen het nog duurt.

raceneus

Game-kriebels

Berichtdoor raceneus » 22 juni 2012, 17:16

ik krijg wel zenuwen als het er toe neigt dat ik iets speciaals ga halen in een game ;)
vk gaat het daardoor alsnog fout :(

mil005

Game-kriebels

Berichtdoor mil005 » 22 juni 2012, 22:29

ik krijg de game bijna altijd de dag voor de release
geweldig is dat! :cheesy:

Bulbasaur

Game-kriebels

Berichtdoor Bulbasaur » 23 juni 2012, 18:02

Daan schreef:Ik heb wel eens mensen gehoord die zo erg niet kunnen wachten, dat ze de minuten aftellen. En elke dag posten hoeveel dagen het nog duurt.

En de moeder ervan dreigt de game af te bestellen als het kind te zenuwachtig wordt..

Maar ik had dat laatst wel met Kid Icarus: Uprising. Ik had dan besteld bij Bol, en de nacht ervoor de hele tijd gameplay filmpjes kijken enzo, controls leren, characters kijken.. Ik kon echt niet wachten. De dag erna zou die eindelijk binnen komen, zat de hele tijd op de PostNL pakketservice site om te kijken hoe ver die al was. Er stonden dan twee tijdstippen op vermeldt waar tussen hij geleverd zou worden. Tussen die twee tijdstippen werd ik echt gek. Ik zat te ijsberen en te wachten en wachten en wachten.. Uiteindelijk was ie 2 uur later binnen, ik zat die 2 uur de hele tijd voor het raam te kijken van waar blijft dat busje nou, ging ik wat te drinken halen, werd er aangebeld. Ik stootte mijn glas om en sprintte naar de deur; bleek het de buurvrouw te zijn die de kruiwagen wilde lenen. Een kwartiertje erna was het wel raak en kreeg ik een mooi vierkant pakje afgeleverd met mijn naam erop. :cheesy:

Daan

Game-kriebels

Berichtdoor Daan » 23 juni 2012, 18:40

Bulbasaur schreef:
Daan schreef:Ik heb wel eens mensen gehoord die zo erg niet kunnen wachten, dat ze de minuten aftellen. En elke dag posten hoeveel dagen het nog duurt.

En de moeder ervan dreigt de game af te bestellen als het kind te zenuwachtig wordt..

Maar ik had dat laatst wel met Kid Icarus: Uprising. Ik had dan besteld bij Bol, en de nacht ervoor de hele tijd gameplay filmpjes kijken enzo, controls leren, characters kijken.. Ik kon echt niet wachten. De dag erna zou die eindelijk binnen komen, zat de hele tijd op de PostNL pakketservice site om te kijken hoe ver die al was. Er stonden dan twee tijdstippen op vermeldt waar tussen hij geleverd zou worden. Tussen die twee tijdstippen werd ik echt gek. Ik zat te ijsberen en te wachten en wachten en wachten.. Uiteindelijk was ie 2 uur later binnen, ik zat die 2 uur de hele tijd voor het raam te kijken van waar blijft dat busje nou, ging ik wat te drinken halen, werd er aangebeld. Ik stootte mijn glas om en sprintte naar de deur; bleek het de buurvrouw te zijn die de kruiwagen wilde lenen. Een kwartiertje erna was het wel raak en kreeg ik een mooi vierkant pakje afgeleverd met mijn naam erop. :cheesy:

Hahaha herkenbaar, ik zit soms ook echt te wachten op die postbode. Ik weet nog een keer dat ik iets besteld had en ik maar niet kon wachten, dat ik ook voor het raam zat te wachten tot de postbode langskwam, en toen zag ik het busje voorbijrijden en toen werd ik ook een beetje kwaad. Een week later kwam het pas binnen. Ik heb daar wel vaak last van, dat ik snel ongeduldig wordt...

Aeruon

Game-kriebels

Berichtdoor Aeruon » 23 juni 2012, 19:42

Daan schreef:
Bulbasaur schreef:

Hahaha herkenbaar, ik zit soms ook echt te wachten op die postbode. Ik weet nog een keer dat ik iets besteld had en ik maar niet kon wachten, dat ik ook voor het raam zat te wachten tot de postbode langskwam, en toen zag ik het busje voorbijrijden en toen werd ik ook een beetje kwaad. Een week later kwam het pas binnen. Ik heb daar wel vaak last van, dat ik snel ongeduldig wordt...

Bulbasaur toch :´´´´´)
Ik bestel een game nooit. Ik haal ´m altijd bij een winkel. (Bart Smit en de laatste tijd steeds meer Game Mania)
3DS
FC: 1891-1220-5724
Mii-naam: Aeruon
Toegevoegd? Stuur me een PM!

raceneus

Game-kriebels

Berichtdoor raceneus » 23 juni 2012, 21:42

ik haal juist steeds meer op internet, sidns ik kan ineternetbankieren :)

Bulbasaur

Game-kriebels

Berichtdoor Bulbasaur » 24 juni 2012, 14:31

Daan schreef:

Welke game was dat dan?
Het lijkt me ook erg frustrerend als je dat busje dan gewoon letterlijk voorbijrijdt zonder te stoppen.. En een week later pas binnen?! Dan was dat vast heel lastig :P
Ik ben ook nooit zo'n wachtertje hoor..

Aeruon schreef:Bulbasaur toch :´´´´´)
Ik bestel een game nooit. Ik haal ´m altijd bij een winkel. (Bart Smit en de laatste tijd steeds meer Game Mania)

Maar dat is duur :O
Bij Bol hadden ze ook zo'n actie dus toen deed ik dat ook. En wat Raceneus ook al zei, ook ik kon net internetbankieren dus toen moest er wel een game gekocht worden ook!

Het was wel een hele voldoening toen ik de card in mijn 3DS stok en zag dat de game heeel goed was.

Gambler49

Game-kriebels

Berichtdoor Gambler49 » 24 juni 2012, 14:52

Daar had ik vroeger wel last van je, maar tegenwoordig niet zo zeer, omdat ik nog weinig games koop. Ik spendeer mijn zuurverdiende geld leiver uit aan belangrijkere dingen
Inhaling searing ashes of their temples burning bright
False prophets and purity, succumb to the daughters of night
Twisting feeble seraphs, they are screaming as they fall
In tearing pain their souls are reaped by their nocturnal call

mil005

Game-kriebels

Berichtdoor mil005 » 30 juli 2012, 19:46

ik heb ook game-kriebels als ik moet wachten op een game die al in de winkels zijn maar ik het geld niet heb AARGGG.

Rickjedebeste

Game-kriebels

Berichtdoor Rickjedebeste » 31 juli 2012, 10:25

Soms wel, soms niet. Maar als ik het wel heb, heb ik een warm gevoel in mijn broek. En dat heb ik minder bij digitale downloads. Daar zie je alleen maar een laadbalkje. Om aan een fysieke game te friemelen is toch o-zo-fijn? :awesome:

maxzelda

Game-kriebels

Berichtdoor maxzelda » 2 augustus 2012, 11:28

Ik krijg de kriebels bij deze 3 games:
New Super Mario Bros 2
Luigi's Mansion
Kirby's Dream Collection special edition
Ik ben een echte game nerd en ik ben er trots op!

PirateBunny

Woonplaats: Zaandam/Rotterdam in een kartonnen doos samen met Snake.

Game-kriebels

Berichtdoor PirateBunny » 2 augustus 2012, 11:42

:') Sandy...

OT: Als kind had ik het heel erg. Of nou ja, toen Brawl uitkwam en toen was ik 16 ongeveer? Dat was 1 van mijn laatste keren dat ik echt stond te springen. Tegenwoordig ben ik stukken meer geduldiger en ik heb het tegenwoordig vrij druk dus ik hou mezelf wel bezig.
Afbeelding
Afbeelding
Spoiler: toon
wowgek7 schreef:Voorgoed weg vanaf 12 februari 2013

Stijnco
Moderator

Game-kriebels

Berichtdoor Stijnco » 2 augustus 2012, 15:55

Ik had dat misschien bij Skyward Sword ofzo. Nog 4 uur over gedaan om naar huis te gaan om dat spel op te halen en vervolgens de hele dag gespeeld.

rool12

Game-kriebels

Berichtdoor rool12 » 3 augustus 2012, 11:06

Ik had dat ook met skyward sword. Ik kon niet wachten om het spel te hebben (ook omdat het naar mijn gevoel zolang duurde voordat hij uitkwam). Heb daarom heel veel filmpjes erover gezien en veel reviews gelezen (kon gewoon nie wachten!) Ook heb ik dit gehad met andere zelda spellen voor de ds en de doctor layton serie voor ds. :awesome:

Marethyu

Game-kriebels

Berichtdoor Marethyu » 3 augustus 2012, 11:17

Ik heb dat eigenlijk alleen gehad bij Xenoblade. Ik hoorde pas 2 weken voor de release dat het spel überhaupt bestond en daarom was ik (gelukkig) niet al te gehyped. Maar door het kijken van de let's play van Nintendo en mensen die de Japanse versie hadden, had ik al snel zin om het spel te kopen. Op de dag dat hij uitkwam, zouden we naar de Gamescom gaan en toen zijn we nog langs de GameMania gereden die hem helaas nog niet mocht verkopen. Toen heb ik hem voor het eerst gespeeld op Gamescom en had ik ook een heel gesprek met een man die daar bij stond en die het spel ook helemaal geweldig vond (ben nog vaker teruggeweest, want het was daar nooit druk). En vlak voordat we weggingen en ik nog weer even gingen spelen kwamen er opeens allemaal mensen met camera's die begonnen te filmen hoe ik speelde 0_o Ik had gelukkig wel de controls onder de knie, dus dat was niet zo'n probleem.

Maar na die dag had het spel eigenlijk dus al een speciale waarde voor mij en toen ik die vrijdag moest wachten op het pakketje heb ik twee uur voor de brievenbus gezeten voordat hij eindelijk kwam :D
Afbeelding

Daan

Game-kriebels

Berichtdoor Daan » 3 augustus 2012, 12:23

rool12 schreef:Ook heb ik dit gehad met andere zelda spellen voor de ds en de doctor layton serie voor ds. :awesome:

Doctor Layton?!?!

Rickjedebeste

Game-kriebels

Berichtdoor Rickjedebeste » 3 augustus 2012, 12:30

rool12 schreef:Ik had dat ook met skyward sword. Ik kon niet wachten om het spel te hebben (ook omdat het naar mijn gevoel zolang duurde voordat hij uitkwam). Heb daarom heel veel filmpjes erover gezien en veel reviews gelezen (kon gewoon nie wachten!) Ook heb ik dit gehad met andere zelda spellen voor de ds en de doctor layton serie voor ds. :awesome:

Afbeelding
Afbeelding

OT: Krijgt niemand een lekker warm gevoel in zijn broek bij New Super Mario Bros 2? Oh, ik wel, lekker..

e: mysterious met dubbel s. haters gonna hate.

rool12

Game-kriebels

Berichtdoor rool12 » 3 augustus 2012, 13:50

Rickjedebeste schreef:Afbeelding
Afbeelding

Haha, in het begin moest ik ff nadenken om hem te begrijpen, totdat ik het hoesje erbij pakte van het doctor professor layton spel :awesome:

OT: ik heb dit eigenlijk vaker als een console/handheld/mobiel/iets anders koop dan dt ik een spel koop...

Daan

Game-kriebels

Berichtdoor Daan » 3 augustus 2012, 21:02

Klopt, ik heb het nu alleen nog maar als ik een handheld of console koop. Dan zit ik vaak van tevoren reviews te kijken en krijg ik er nog meer zin in, maar bij games had ik dat alleen een paar jaar terug af en toe.

Sephi
Moderator

Game-kriebels

Berichtdoor Sephi » 3 augustus 2012, 22:27

Game-kriebels?

Al een tijdje niet meer. Daar heb ik overdag de tijd niet voor en 's nachts slaap ik.

E: Dat lieg ik trouwens, bij deze game heb ik al sinds de eerste trailer het bekende onderbuikgevoel 'spelen! Spelen!! SPELEN!!!'

Link
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Pißwasser©; slootwater voor échte mannen.
Vunter Slaush!? Afbeelding

Stijnco
Moderator

Game-kriebels

Berichtdoor Stijnco » 4 augustus 2012, 3:19

Sephi schreef:Game-kriebels?

Al een tijdje niet meer. Daar heb ik overdag de tijd niet voor en 's nachts slaap ik.

E: Dat lieg ik trouwens, bij deze game heb ik al sinds de eerste trailer het bekende onderbuikgevoel 'spelen! Spelen!! SPELEN!!!'

Link

Dude, die trailer ziet er echt awesome uit. En de voice-acting is ook nog redelijk goed. Helaas geen PS3 :chomp:

Guan
Redactielid

Game-kriebels

Berichtdoor Guan » 4 augustus 2012, 12:53

Heb ze lang niet meer gehad, maar krijg ze nu elke keer als Shin Megami Tensei IV een update krijgt. En dit is alle informatie die ze tot nu toe hebben vrijgegeven: [url]megaten4.jp[/url]
Afbeelding

Volgende

Keer terug naar Gaming algemeen