g@mer schreef:Is er iemand die de OP wil overnemen?

g@mer schreef:Random.org heeft besloten dat Gio het mag doen.
Ik stuur wel een PM naar een van de mod's straks.
Gio schreef:g@mer schreef:Random.org heeft besloten dat Gio het mag doen.
Jottem

g@mer schreef:Gio schreef:g@mer schreef:Random.org heeft besloten dat Gio het mag doen.
Jottem
Het is nu gedaan
Gio schreef:MULTIPLAYER TRAILER ALL OVER YOUR FACE![]()
Link
ZO KEWL
Te veel nieuwe dingen om op te noemen, maar voor mij de coolste zijn de unscoped sniper, de epische lijkende maps, 3 team TDM! en futuristische shit
NintendoJeroen schreef:Grafisch is het echt schandalig lelijk. Het ziet er duidelijk veel slechter uit dan Battlefield 3 (PC) dat een jaar oud is. Volgens mij draait Black Ops 2 zelfs nog op Direct X 9.0? En de singleplayer-trailers zijn al helemaal lachwekkend, die singleplayer is weer precies hetzelfde als altijd en speel je in 6 uur uit... Slappe hap weer van Activision, en dit jaar stond ik er nog best voor open om hem te kopen...
rico025 schreef:NintendoJeroen schreef:Grafisch is het echt schandalig lelijk. Het ziet er duidelijk veel slechter uit dan Battlefield 3 (PC) dat een jaar oud is. Volgens mij draait Black Ops 2 zelfs nog op Direct X 9.0? En de singleplayer-trailers zijn al helemaal lachwekkend, die singleplayer is weer precies hetzelfde als altijd en speel je in 6 uur uit... Slappe hap weer van Activision, en dit jaar stond ik er nog best voor open om hem te kopen...
hoezo ?wees blij dat ze iets nieuws proberen,aleen grafisch ziet er het niet mooi uit nee
dutch guy schreef:rico025 schreef:NintendoJeroen schreef:Grafisch is het echt schandalig lelijk. Het ziet er duidelijk veel slechter uit dan Battlefield 3 (PC) dat een jaar oud is. Volgens mij draait Black Ops 2 zelfs nog op Direct X 9.0? En de singleplayer-trailers zijn al helemaal lachwekkend, die singleplayer is weer precies hetzelfde als altijd en speel je in 6 uur uit... Slappe hap weer van Activision, en dit jaar stond ik er nog best voor open om hem te kopen...
hoezo ?wees blij dat ze iets nieuws proberen,aleen grafisch ziet er het niet mooi uit nee
ik vind het ook wel wat overdreven om hem met battlefield 3 te vergelijken en zeker met de pc versie
Gio schreef:Call of Duty is nooit echt goed geweest op het gebied van graphics, maar toch zijn de (meeste) spellen wel gewoon leuk, ik bedoel maar, kijk maar naar de Wii![]()
En imo zien de graphics er beter uit vergeleken met andere CoDs...
NintendoJeroen schreef:Grafisch is het echt schandalig lelijk. Het ziet er duidelijk veel slechter uit dan Battlefield 3 (PC) dat een jaar oud is. Volgens mij draait Black Ops 2 zelfs nog op Direct X 9.0? En de singleplayer-trailers zijn al helemaal lachwekkend, die singleplayer is weer precies hetzelfde als altijd en speel je in 6 uur uit... Slappe hap weer van Activision, en dit jaar stond ik er nog best voor open om hem te kopen...

Michelangelos schreef:CoD koop je ook niet voor de singleplayer. Als je een singleplayer game wilt moet je RPG's spelen.
Maar mijn hele probleem met CoD is dat mensen er steeds over blijven kwijlen dat het allemaal zo geniaal is, terwijl het stiekem toch best wel achterhaald is.

Gio schreef:MULTIPLAYER TRAILER ALL OVER YOUR FACE![]()
Link
ZO KEWL
Te veel nieuwe dingen om op te noemen, maar voor mij de coolste zijn de unscoped sniper, de epische lijkende maps, 3 team TDM! en futuristische shit

Erik schreef:Mogelijk toch een WiiU versie van BOII?: http://www.nu.nl/games/2887408/gametest ... ops-2.html
Gio schreef:De laatste clip, met die commentator... Daarboven zie je 3 teams
Gio schreef:True, de community met al die kutkinderen die in hoekjes zitten de hele match verpesten het spel ook.
En ook dat sommige mensen MW3 "het beste spel ooit" vinden, terwijl het eerder het slechtste CoD spel ooit kan heten.
Het is allemaal zo makkelijk nu omdat alle guns zo belachelijk snel killen.
Je hoeft niet eens meer te richten...
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Sephi schreef:Gio schreef:True, de community met al die kutkinderen die in hoekjes zitten de hele match verpesten het spel ook.
En ook dat sommige mensen MW3 "het beste spel ooit" vinden, terwijl het eerder het slechtste CoD spel ooit kan heten.
Het is allemaal zo makkelijk nu omdat alle guns zo belachelijk snel killen.
Je hoeft niet eens meer te richten...
CoD is sinds MW2 / WaW zijn charme verloren.
Daarnaast vond en vind ik de versies van Treyarch sowieso een stap terug ten opzichte van de Infinty Ward versies.
Call of Duty 3 speelde al niet echt lekker, World at War gooide daar nog een schep bovenop en Black Ops wilde in mijn geval niet eens fatsoenlijk het eerste level draaien.
Nee, ik hou het lekker bij Battlefield, die kan tenminste wel aan de verwachtingen voldoen.

Sephi schreef:Athlon AMD 2.7g dual core etc.
Zelfbouw ding van een vriend van me van nu een jaar of 3 oud.
Maar ik heb eigenlijk altijd al gezeik gehad met STEAM. Ik hekel het.

Keer terug naar Andere consoles (PlayStation, Xbox, etc.)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten