Kenneth schreef:Hoe kan je Rare van vroeger nu niet kennen!
Edit; 13 jaar, never mind.
marcov25 schreef:Stel je voor dat de Nintendo games nu ook allemaal middelmatige games werden, dan zouden we toch allemaal zeer verdrietig zijn?

Rododendron schreef:Rare betekent echt heel veel voor me, vooral DKC, Conker, en Banjo-Kazooie. Die gasten maakten de prachtigste spellen, echt, zo kleurrijk en sfeervol, zoiets zie je maar zelden. Daarom baal ik van dat hele Kinect-gedoe. Kinect, ik spuug op u! Dankzij dat is Rare nu één als alle andere! D8<
Als je de Rare-mensen hun gang laat gaan krijg je gewoon de geweldigste spellen. Serieus. Ik vind het zo jammer dat er waarschijnlijk nooit meer een nieuwe Banjo of Conker komt...
maar eh. De oude spellen zijn stuk voor stuk meesterwerken en iedereen die zegt van niet heeft een mening.
Oh en Dinosaur Planet. :B

Rododendron schreef:Nou, ik weet zeker dat zonder Kinect Rare geen dom sportspelletje had gemaakt. Wisten jullie dan niet dat het halve Art team de zak heeft gekregen? Inclusief Chris Seavor AKA Conker? Het lef!
Ach, we hebben op z'n minst Donkey Kong nog...
En Nuts & Bolts is lang zo slecht niet hoor, de vehikels zijn redelijk lollig, de figuren zijn typisch Rare-achtig, de animatie heeft persoonlijkheid en de muziek is natuurlijk weer fenomenaal. Showdown Town is ook prachtig om in rond te toeren.

Disgraziato schreef:Wedden Rare gaat keihard terugkomen op de E3? Moet wel na een paar jaartjes niksen. Tevens gaat Microsoft heel veel exclusives aankondigen komende E3, dan kan Rare niet uitblijven.

Disgraziato schreef:Wedden Rare gaat keihard terugkomen op de E3? Moet wel na een paar jaartjes niksen. Tevens gaat Microsoft heel veel exclusives aankondigen komende E3, dan kan Rare niet uitblijven.

Vito schreef:Er gaan Geruchten dat Nintendo, Rareware weer terug koopt van microsoft en dat deze 2 bedrijven dus al contact hebben. Dit wil nintendo vooral zodat ze de rechten van Banjo-Kazooie terug wilt.
SSJ4 schreef:Vito schreef:Er gaan Geruchten dat Nintendo, Rareware weer terug koopt van microsoft en dat deze 2 bedrijven dus al contact hebben. Dit wil nintendo vooral zodat ze de rechten van Banjo-Kazooie terug wilt.
Wie gaat er dan al die toffe kinect games maken?
Rare is maar een schim van wat het vroeger was. Nintendo kan Rare beter laten voor wat het is en gewoon proberen om de rechten van bv. Banjo-Kazooie te krijgen. Retro Studios weet er wel raad mee.

Vito schreef:Er gaan Geruchten dat Nintendo, Rareware weer terug koopt van microsoft en dat deze 2 bedrijven dus al contact hebben. Dit wil nintendo vooral zodat ze de rechten van Banjo-Kazooie terug wilt.
Stijnco schreef:Vito schreef:Er gaan Geruchten dat Nintendo, Rareware weer terug koopt van microsoft en dat deze 2 bedrijven dus al contact hebben. Dit wil nintendo vooral zodat ze de rechten van Banjo-Kazooie terug wilt.
Ik denk niet dat dat het geval is, het zal wel uit de lucht zijn gegrepen. Rare heeft vorig jaar schijnbaar nog wel met Nintendo onderhandeld om de Banjo-Kazooie games voort te zetten op de 3DS. Ook een nieuwe Star Fox Adventures. Maar dat zijn allemaal geruchten en er is werkelijk niks officieel aangekondigd.

Anna McCloud schreef:Als Nintendo iig de rechten van al die games terug krijgt, zou ik al heel blij zijn. Hopelijk komt er dan nog een waardig vervolg op Banjo- Kazooie. Of Donkey Kong Racing wordt nog afgemaakt

Anna McCloud schreef:Of Donkey Kong Racing wordt nog afgemaakt

Keer terug naar Andere consoles (PlayStation, Xbox, etc.)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten