Helmeroc schreef: Zo werkt het trouwens met bijna alle onderwerpen in het leven.
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Kusanagi schreef:Helmeroc schreef: Zo werkt het trouwens met bijna alle onderwerpen in het leven.
Die jongen is 21 heh?Geen 11
PirateBunny schreef:Kusanagi schreef:Helmeroc schreef: Zo werkt het trouwens met bijna alle onderwerpen in het leven.
Die jongen is 21 heh?Geen 11
HET IS EEN VROUW!!11111one!
OT: Volgende meeting ga ik erbij zijn en jij ook Art.
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
PirateBunny schreef:Ik vat dat niet op als een grapje. Wat een vrouwenhater ben je ook >:C
PirateBunny schreef:Ben maar aan het dollen :p Ga jij naar anime conventies eigenlijk?
PirateBunny schreef:Nou ja sommige mensen zijn wel iets te weeaboo voor mij ja. Ik heb er zelf maar 1 mee gemaakt dus die grens ga je niet snel over bij mij.
Artho schreef:PirateBunny schreef:Nou ja sommige mensen zijn wel iets te weeaboo voor mij ja. Ik heb er zelf maar 1 mee gemaakt dus die grens ga je niet snel over bij mij.
We zullen je nog een keer spreken na de AnimeCon...
PirateBunny schreef:waarna hij mijn gezicht likte
Artho schreef:PirateBunny schreef:waarna hij mijn gezicht likte
Wat.
PirateBunny schreef:Artho schreef:PirateBunny schreef:waarna hij mijn gezicht likte
Wat.
Ja.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten