Amoira schreef:Dat Tram 11 en 9 op elkaar gebotst zijn vandaag in Den haag.
626b schreef:Amoira schreef:Dat Tram 11 en 9 op elkaar gebotst zijn vandaag in Den haag.
En dat op 11 september!
MarioMan schreef:626b schreef:Amoira schreef:Dat Tram 11 en 9 op elkaar gebotst zijn vandaag in Den haag.
En dat op 11 september!
Eigelijk best raar..

Amoira schreef:MarioMan schreef:Amoira schreef:Dat Tram 11 en 9 op elkaar gebotst zijn vandaag in Den haag.
En dat op 11 september!
Eigelijk best raar..

Amoira schreef:Dat Tram 11 en 9 op elkaar gebotst zijn vandaag in Den haag.
levi-heet-ik schreef:Dat 626b vandaag 3jaar op [N]gamer zit!
Luxor schreef:Amoira schreef:Dat Tram 11 en 9 op elkaar gebotst zijn vandaag in Den haag.levi-heet-ik schreef:Dat 626b vandaag 3jaar op [N]gamer zit!
Dat schijnbaar ineens alle grote rampen op 9-11 gebeuren :c
Er was ook ooit een enquete onder scholieren in Amerika
die dachten dat Bin Laden een oud president van amerika was
60% ofzo
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Sephi schreef:Sowieso heb ik met gepaste regelmaat het idee dat Amerika het grootste percentage debielen onder de bevolking heeft.
Tevens ontdekte ik dat ik nu als Mod kan valsspelen met Weerwolven.
Lees 'KAN', want ik ben eerlijk dus dan ben ik lief dus dan doe ik het niet.
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Sephi schreef:Sowieso heb ik met gepaste regelmaat het idee dat Amerika het grootste percentage debielen onder de bevolking heeft.
Tevens ontdekte ik dat ik nu als Mod kan valsspelen met Weerwolven.
Lees 'KAN', want ik ben eerlijk dus dan ben ik lief dus dan doe ik het niet.
Kusanagi schreef:Dat vandaag de laatste dag van mijn twenties is

Andreas 3DS schreef:Dat je in een spellingboekje blz. 7 en 9 eigenlijk met potlood moest schrijven i.p.v met vulpen.

Kusanagi schreef:Ik ontdekte vandaag een oude man die raar terugkeek... in de spiegel -__-"
Amoira schreef:Dat de waterleiding gesprongen is...
En daarna de gas leiding..
Al die mensen die hier heen en weer lopen...
Ik word helemaal gek hier.
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Sephi schreef:Kusanagi schreef:Ik ontdekte vandaag een oude man die raar terugkeek... in de spiegel -__-"
Wat heb je tegen hem gezegd dan?Amoira schreef:Dat de waterleiding gesprongen is...
En daarna de gas leiding..
Al die mensen die hier heen en weer lopen...
Ik word helemaal gek hier.
Watskeburt?

Gebruikers op dit forum: Woep en 1 gast