Hina Kagiyama

Eindelijk alle Wii U-info!

Berichtdoor Hina Kagiyama » 12 september 2012, 22:20

TheRealThanos schreef:
Hina Kagiyama schreef:Gelukkig niet zeg.

Hm, pittige woorden. Ik moet dan toch ergens wat missen want wat een Laurens dan is... vast grappig bedoeld of zo iets. Oh, well...

Ik ben Laurens, ja, maar dat is een beetje algemeen bekend hier. Maar zelfs leden die me verder niet of nauwelijks kennen gebruiken het tegenwoordig.
3DS: 3179 - 6084 - 7457|PSN: YoukaiBuster|LoL: HinaKagiyama

TheRealThanos

Berichtdoor TheRealThanos » 13 september 2012, 1:29

Hina Kagiyama schreef:
TheRealThanos schreef:
Hina Kagiyama schreef:Gelukkig niet zeg.

Hm, pittige woorden. Ik moet dan toch ergens wat missen want wat een Laurens dan is... vast grappig bedoeld of zo iets. Oh, well...

Ik ben Laurens, ja, maar dat is een beetje algemeen bekend hier. Maar zelfs leden die me verder niet of nauwelijks kennen gebruiken het tegenwoordig.

Dat zou niets voor mij zijn, maar blijkbaar ga je er dan nog aardig mee om.

Ik houdt het gewoon bij je forum naam; doet iedereen met mij ook en het houdt privé en online tenminste enigszins gescheiden.

Laterrr!

waiko74

Re: Eindelijk alle Wii U-info!

Berichtdoor waiko74 » 13 september 2012, 10:15

Heb net Japanse Nintendo Direct Wii U lanceringspresentatie gezien. :link: Cool zwarte WII U! Die wil ik hebben!!!!! :cheesy: De prijzen valt wel mee. :D Japanse prijzen teminste. Voor het premium pakket betaal je 31.500 Yen, voor het basispakket betaal je 26.500 Yen. Dat is respectievelijk €313 en €264. :coin:
3DS FC: 4468-1001-1784. Stuur een PM als je me wilt toevoegen.

Erik

Berichtdoor Erik » 13 september 2012, 11:18

Ik ga het liefst voor zo'n premium pakket als die ook in Europa uitkomt :P
Afbeelding
^Paint ლ(ಠ益ಠ)ლ^
Een opportunistische supermarkt-manager gebruikt Lysergeenzuurdi-ethylamide met Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis zonder het gebruik van een bijsluiter:
Spoiler: toon
Afbeelding

JesseZ
Redactielid

Berichtdoor JesseZ » 13 september 2012, 11:59

waiko74 schreef:De prijzen valt wel mee. :D Japanse prijzen teminste. Voor het premium pakket betaal je 31.500 Yen, voor het basispakket betaal je 26.500 Yen. Dat is respectievelijk €313 en €264. :coin:

Hou er rekening mee dat het nooit direct wordt omgezet. Zou eerder in de richting van €299 en €349 denken qua Europese prijzen. We weten het over een paar uur in ieder geval.

Overigens is het interessant dat Nintendo ook verschillende modellen bij de launch gaat aanbieden. Uiteraard is de goedkopere er voor mensen die minder voor het apparaat over hebben, maar er schuilt nog een reden achter, denk ik. Door een minder product naast het eigenlijke product (de Premium-versie) te plaatsen, lijkt laatstgenoemde opeens veel interessanter. Microsoft deed hetzelfde bij de lancering van de Xbox 360.
Op de twittert. Mijn blog op teh interwebz.

Sadist

Berichtdoor Sadist » 13 september 2012, 12:13

JesseZ schreef:Hou er rekening mee dat het nooit direct wordt omgezet. Zou eerder in de richting van €299 en €349 denken qua Europese prijzen. We weten het over een paar uur in ieder geval.

Hmm... ik denk toch eerder € 249 en 299. Japan moet altijd ietsjes meer betalen, (zelfs erger dan hier in lol Yurop) en ik geloof dat de 3DS in Japan voor 25000 yen werd geïntroduceerd, wat neerkwam op € 288 toen.
Afbeelding

TheRealThanos

Berichtdoor TheRealThanos » 13 september 2012, 12:59

Dat kun je niet vergelijken; andere wisselkoersen, andere economie en er wordt sowieso NOOIT 1 op 1 omgerekend, dus simpelweg uitrekenen hoeveel euro de yen prijs omgerekend is, is niet erg realistisch. En dan heb ik het nog niet eens over de BTW.

Ik denk dat JesseZ meer in de buurt zit van een realistische prijs, maar zo niet dan verkoopt Nintendo waarschijnlijk voor het eerst in zijn geschiedenis de hardware met verlies en hebben wij een mooie deal. We zullen zien...

Shinigami

Berichtdoor Shinigami » 13 september 2012, 18:38

rond de 300 euro dat had ik voorspeld, Mooie prijs. :)
Afbeelding
Playing : Steel Diver, 3DS & Super Mario Sunshine, GCN.

yannick-pro-gamer

Berichtdoor yannick-pro-gamer » 13 september 2012, 20:22

ik denk hem niet op de release kopen maar waarschijnlijk pas rond augustus want dan ga ik vakantiewerk doen en heb ik ineens genoeg centjes ;)
Laatst bijgewerkt door yannick-pro-gamer op 15 september 2012, 14:44, in totaal 1 keer bewerkt.
Doe je niks met je clubnintendo-codes stuur me dan de code alsjeblief ,alvast bedankt ;)

most wanted
WII:kirby's dream collection, xenoblade chronicles
3DS: fire emblem
WIIU:nintendoland
Afbeelding
Afbeelding

Darkcloud

Berichtdoor Darkcloud » 13 september 2012, 21:20

g@mer schreef:Komt er ook info over games?
Ik denk zo'n 300 of 350 met Nintendo Land.

Bam, precies goed! :cheesy:
AfbeeldingAfbeelding

bowserpower

Berichtdoor bowserpower » 19 september 2012, 20:12

ik vraag me af hoe de touchscreen zal zijn. ik weet namelijk dat de touchscreen van de 3ds n stuk slechter is dan dat van n iphone of ipad. ik hoop echt dat de touchscreen goed is

papvis1

gamepads

Berichtdoor papvis1 » 20 september 2012, 18:48

Hallo N-gamer

Als je een zwarte WiiU koopt dan krijg je een zwarte gamepad en een standaard gamepad, krijg je dan twee gamepads?

het staat hier:
- Een zwarte GamePad
- Een HDMI-kabel
- Een GamePad-standaard

groetjes Jenne

Maarten707

Berichtdoor Maarten707 » 20 september 2012, 19:00

Nee, je krijgt een standaard, een soort houder, voor de ene GamePad. Er zitten geen 2 GamePads bij! Goed beantwoord zo?
Afbeelding

NinVideo's - De site voor jouw Nintendo nieuws!

Vorige

Keer terug naar Blog Discussie