Naar welke Wii U-games kijk je het meest uit?

Super Smash Bros. 4
31
14%
Project Cars
1
0%
Injustice: Gods Among Us
1
0%
Dragon Quest X
3
1%
Bayonetta 2
5
2%
Pikmin 3
9
4%
Monster Hunter 3 Ultimate
9
4%
Lego City Undercover
10
5%
Game & Wario
2
1%
Aliens Colonial Marines
4
2%
Wii Fit U
2
1%
The Wonderful 101
5
2%
Rayman Legends
6
3%
Scribblenauts Unlimited
6
3%
Zelda: The Wind Waker HD
28
13%
Zelda U
17
8%
3D Mario
19
9%
Mario Kart U
34
16%
Yarn Yoshi
5
2%
Shin Megami Tensei meets Fire Emblem
2
1%
Monolith 'X'
12
6%
Anders
3
1%

Totaal aantal stemmen : 214

hitman350

Wii U

Berichtdoor hitman350 » 15 september 2012, 13:12

meestal komen er wel van die goede actie`s in de eerste week
bijvoorbeeld 25% korting een gratis starterspakket of een pakket waar je wel gewoon een sensorbalk bij krijg

geen sensorbalk vond ik eigenlijk best
raar mijn anderen sensorbalk is helemaal kapot

moshy

Wii U

Berichtdoor moshy » 15 september 2012, 13:20

kidrobbie schreef:
moshy schreef:Ik heb een vraagje over de Wii U, in de filmpjes hebben ze het steeds over een Wii afstandsbediening Plus. Wij hebben er maar eentje thuis en die zat bij een Zelda spel! Betekend dit dus dat wij de niet Plus controllers niet kunnen gebruiken op de Wii U?

http://wiiudaily.com/2012/09/wii-u-game-developers-motion-plus/

Makers kunnen het verplichten.

Ik snap het nog steeds niet echt, de Plus afstandbediening is niet verplicht maar als je die niet hebt kun je sommige spellen niet goed spelen? Als dit zo is moet ik dus 3 van die blokjes gaan kopen of 3 nieuwe afstandsbedieningen, aangezien wij maar 1 plus controller hebben! :?
3DS Vriendcode: 4382 - 2102 - 9135

PM als je me toevoegt!

Anna McCloud

Wii U

Berichtdoor Anna McCloud » 15 september 2012, 13:30

Ja, eigenlijk wel ja. :P

Maar het duurd vast niet lang en dan liggen al die Motion Plussen bij dumpstores voor 5,-. Maar daarvoor moet je wel in Frankrijk of Duitsland wezen... :|
Afbeelding
I'm a Tribute Twihard that is with Snow White's Army.

YT123

Wii U

Berichtdoor YT123 » 15 september 2012, 14:37

Na ja, de meeste mensen hebben in ieder geval wel één wii remote plus / motion plus blokje. En ik denk ook wel dat de Wii Remotes afgeprijsd gaan worden, of dat je nu voor 10 euro al zo'n blokje hebt.
Afbeelding
Doe mee aan de Nonary Game #10!!

Anna McCloud

Wii U

Berichtdoor Anna McCloud » 15 september 2012, 14:59

Ik heb er zelf geen, dus moet ik nog even achteraan.

Die Slim versie van de Wii, zitten daar Motes met Motion Plus bij of gewone?

Edit.
Yup, zit motion plus bij. Eens even kijken wat de Wii gaat kosten als de U er is. :)
Laatst bijgewerkt door Anna McCloud op 15 september 2012, 15:45, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding

Aapje

Wii U

Berichtdoor Aapje » 15 september 2012, 15:26

Anna McCloud schreef:Ik heb er zelf geen, dus moet ik nog even achteraan.

Die Slim versie van de Wii, zitten daar Motes met Motion Plus bij of gewone?

Edit.
Yup, zit motion plus bij. Eens even kijken wat die Wii gaat kosten als de U er is. :)

Anna McCloud schreef:
MarioMan schreef:Ik wil de WiiU wel, ik vindt hem alleen te duur, en er zijn allemaal spellen die me niet aanstaan

Ik zit een beetje met hetzelfde. Iig bij de launch is er nog geen game die ik leuk vind. Hailz, al was er een StarFox op de launch verkrijgbaar. Ik heb niet 1, 2, 3 zo veel geld!

Uh, niet om vervelend te zijn hoor.
Maar je wil dus wel graag een Wii u maar vind hem te duur en je wacht op betere games.

Omdat je voor de Wii U de motion plus controllers nodig hebt, wil je wel een nieuwe Wii kopen.
Ga ervan uit dat de Wii niet veel in prijs zakt, misschien dat ie straks 100 euro kost.
Kan je beter een losse mote kopen want een Wii heb je toch al.
Kan je net zo goed meteen 50 euro door de wc spoelen :| zeker als je zegt dat 25 euro al een heel verschil is.
Maar als je geen Wii U wil kopen met release heb je nu dus eigenlijk ook geen nieuwe mote nodig.

Zou het geld lekker op zak houden en bij de Wii U leggen.
Now playing:
kid icarus uprising 97,3%
I stole a pen, a thoudand pens, from a child, with a limp!

Anna McCloud

Wii U

Berichtdoor Anna McCloud » 15 september 2012, 15:39

Als ik na lees wat ik heb gezegt klopt het idd ja. 25,- is geen verschil. Wilde dan ook oorspronkelijk 300,- neerzetten. Even over moeten nadenken. Maar aangezien er zo veel spul bij zit en het een gloednieuwe console is, is hij in verhouding goedkoop. :)

Maar ik ken iemand die binnekort een Wii Slim versie krijgt bij aankoop van iets. Die geeft er niet zo veel om dus kan misschien één van mijn gewone Motes ruilen met een Plus. Ik ga echt niet nog een Wii kopen voor een controller die waarschijnlijk alleen door de 2e speler gebruikt gaat worden :P

Het apparaat ziet er veel belovend uit. Maar de meeste games die ik wil komen pas veel later uit (bijvoorbeeld de nieuwe 3D Mario, Zelda en SSB.). En tegen die tijd is hij misschien ook al wat goedkoper. :)
Afbeelding

superX

Wii U

Berichtdoor superX » 15 september 2012, 16:38

Anna McCloud schreef:Als ik na lees wat ik heb gezegt klopt het idd ja. 25,- is geen verschil. Wilde dan ook oorspronkelijk 300,- neerzetten. Even over moeten nadenken. Maar aangezien er zo veel spul bij zit en het een gloednieuwe console is, is hij in verhouding goedkoop. :)

Maar ik ken iemand die binnekort een Wii Slim versie krijgt bij aankoop van iets. Die geeft er niet zo veel om dus kan misschien één van mijn gewone Motes ruilen met een Plus. Ik ga echt niet nog een Wii kopen voor een controller die waarschijnlijk alleen door de 2e speler gebruikt gaat worden :P

Het apparaat ziet er veel belovend uit. Maar de meeste games die ik wil komen pas veel later uit (bijvoorbeeld de nieuwe 3D Mario, Zelda en SSB.). En tegen die tijd is hij misschien ook al wat goedkoper. :)

Verwacht maar niet dat de prijs van de wii U om laag gaat, Nintendo wil dat na de 3ds niet weer doen. En 300 euro is niet heel duur voor een gloednieuwe console de playstation 3 koste meer bij release.
3DS:
Friendcode: 5284-1831-4537 Mii-naam: Alex
WiiU:
ID: BoyLink.
Pm mij als je me hebt toegevoegd!

kidrobbie

Wii U

Berichtdoor kidrobbie » 15 september 2012, 17:34

YT123 schreef:Na ja, de meeste mensen hebben in ieder geval wel één wii remote plus / motion plus blokje. En ik denk ook wel dat de Wii Remotes afgeprijsd gaan worden, of dat je nu voor 10 euro al zo'n blokje hebt.

Afbeelding

Waarschijnlijk gaan deze even duur zijn. Dus 10- tot 40 euro per remote.
Afbeelding
Ga nu naar Het Ngamerbeginsagain Forum (want we hebben nog niet veel leden)

dutch guy

Wii U

Berichtdoor dutch guy » 15 september 2012, 17:40

ik snap alleen niet waarom ze wiiu op het doosje zetten maar wii op de remote, konden ze toch gelijk wiiu er opzetten. of willen ze er mee zeggen dat hij voor de wii en wiiu is, dan is het logisch
"And as finishing touch, god created the Dutch"
"In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act."

Aapje

Wii U

Berichtdoor Aapje » 15 september 2012, 17:43

Is een gewone Wii mote.
Maar tussen de 10 en 40 euro?
Als die krengen nieuwe een 10tje kosten, wat ik niet denk, haal ik er meteen een paar.

Met die blokjes eraan wil ik niet spelen, zo onhandig!
Now playing:

fantasyfreak

Wii U

Berichtdoor fantasyfreak » 15 september 2012, 17:45

superX schreef: En 300 euro is niet heel duur voor een gloednieuwe console de playstation 3 koste meer bij release.

Maar je moet de WiiU release niet vergelijken met de PS3 of welke console dan ook. De hardware van de PS3 was toendertijd een hele vooruitgang en o.a. het blu-ray gebeuren was nog totaal nieuw. Daar betaal je dan gewoon €600,- voor. Daarna kwamen er meer blu-ray spelers en zakt de prijs eigenlijk al automatisch. Zelfde was met DVD of VHS als je dat nog kent. Daar betaalde mensen vroeger ook honderden of zelfs duizenden guldens voor ;) Het is maar net hoe nieuw de techniek is op zo'n moment en de WiiU is qua techniek niet heel erg nieuw en vooruitlopend opzich.
Afbeelding

Anna McCloud

Wii U

Berichtdoor Anna McCloud » 15 september 2012, 17:50

superX schreef:Verwacht maar niet dat de prijs van de wii U om laag gaat, Nintendo wil dat na de 3ds niet weer doen. En 300 euro is niet heel duur voor een gloednieuwe console de playstation 3 koste meer bij release.

Ik heb het ook niet over een periode van 3 maanden. Meer iets van 1,5 á 2 jaar. Zolang heb ik ook zonder Wii gedaan. En toen ik hem eindelijk had, was er een enorm arsenaal aan games die ik wel wilde hebben. Dus hoefde (zoals bij mijn aankoop van een 3DS) niet te kiezen voor de eerste de beste titel (Dus Zelda OoT). Ik kon gewoon kiezen voor iets wat ik echt leuk vond. Uiteindelijk Mario Strikers Charged meegenomen. Ben er met de 3DS en PS3 we achter gekomen dan even de kinderziektes, game releases enzo. uitzitten niet zo erg zijn als het lijkt :)
Afbeelding

Darkcloud

Wii U

Berichtdoor Darkcloud » 15 september 2012, 18:54

dutch guy schreef:ik snap alleen niet waarom ze wiiu op het doosje zetten maar wii op de remote, konden ze toch gelijk wiiu er opzetten. of willen ze er mee zeggen dat hij voor de wii en wiiu is, dan is het logisch

Het is een Wii Remote, maar hij is compitabel met de Wii U.
AfbeeldingAfbeelding

Galaxia Master

Wii U

Berichtdoor Galaxia Master » 15 september 2012, 20:18

Kwam hier zo op Ngamer en zag dat er geen artikel stond van het geweldige Funky Barn! Wat vinden jullie van Funky Barn?
viewtopic.php?f=39&t=11269&p=949184#p949184
Afbeelding
" http://www.Mush-Room.nl.ae"
Spoiler: toon
3DS-Friendcode: 1375-7297-7192
Afbeelding

MarioMan

Wii U

Berichtdoor MarioMan » 16 september 2012, 7:17

Ik ga hem misschien op de releas kopen..
Als ze dan een actie hebben.. Van Ruil je Wii in en krijg 150 euro korting op WiiU..
En ik heb ook ergens gelezen dat je er Wii games op kan spelen..
Wie zou dit nog meer doen als die actie zou komen?
http://www.3ds-king.actieforum.com
3DS FC; 1032 1898 0166, Afbeelding

Anna McCloud

Wii U

Berichtdoor Anna McCloud » 16 september 2012, 8:49

MarioMan schreef:Ik ga hem misschien op de releas kopen..
Als ze dan een actie hebben.. Van Ruil je Wii in en krijg 150 euro korting op WiiU..

Als ik niks met m'n Wii had, zou ik het zo doen. Maar ik ga hem niet inruilen, al denk ik dat Game Mania wel zo'n soort actie zou doen. Misschien dat je iets van 80,- korting krijgt.
Afbeelding

YT123

Wii U

Berichtdoor YT123 » 16 september 2012, 9:51

Dat gaat niet gebeuren. De Wii is bijna niets meer waard, met een beetje geluk kan je 40 euro korting krijgen. De Wii U speelt inderdaad Wii-games af, maar sowieso zou ik de Wii nog even houden, zodat je al je savefiles en kanalen over kan zetten naar de Wii U. En bovendien speelt de Wii U geen gamecube games af, dus alleen daarvoor is het al handig om je Wii te houden.
Afbeelding

Apenknul

Wii U

Berichtdoor Apenknul » 16 september 2012, 9:58

YT123 schreef:

Dat gaat niet gebeuren. De Wii is bijna niets meer waard, met een beetje geluk kan je 40 euro korting krijgen. De Wii U speelt inderdaad Wii-games af, maar sowieso zou ik de Wii nog even houden, zodat je al je savefiles en kanalen over kan zetten naar de Wii U. En bovendien speelt de Wii U geen gamecube games af, dus alleen daarvoor is het al handig om je Wii te houden.

Hohohoho, ik had vorig jaar in een blog van hier gelezen dat gamecube games als virtual console worden beschouwd, en die dus downloadbaar zijn. Maar dat ze als diskje erin doet, kon inderdaad niet.
Afbeelding
Een ijsbeer zonder appeltaart is als een palmboom op de Noordpool.©

Erik

Wii U

Berichtdoor Erik » 16 september 2012, 9:59

Weet iemand eigenlijk of de WiiU wel DS-connectiviteit heeft?
Afbeelding
^Paint ლ(ಠ益ಠ)ლ^
Een opportunistische supermarkt-manager gebruikt Lysergeenzuurdi-ethylamide met Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis zonder het gebruik van een bijsluiter:
Afbeelding

Anna McCloud

Wii U

Berichtdoor Anna McCloud » 16 september 2012, 10:13

Erik schreef:Weet iemand eigenlijk of de WiiU wel DS-connectiviteit heeft?

Lijkt me niet. Denk dat ze alleen de 3DS gaan gebruiken.
Zou er trouwens cross-save komen? Bijvoorbeeld dezelfde Zelda... wacht, nee laat maar. Volgens mij is de 3DS niet zo sterk ;)
Afbeelding

Erik

Wii U

Berichtdoor Erik » 16 september 2012, 10:20

Anna McCloud schreef:

Jammer, want sommige Wii spellen kunnen met de DS communiceren. :P
Afbeelding
^Paint ლ(ಠ益ಠ)ლ^
Een opportunistische supermarkt-manager gebruikt Lysergeenzuurdi-ethylamide met Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis zonder het gebruik van een bijsluiter:
Afbeelding

Aapje

Wii U

Berichtdoor Aapje » 16 september 2012, 10:23

150 voor je Wii is echt belachelijk veel.
Mocht er een leuke actie komen dan pik ik wel een cheap ass Wii van marktplaats op. Mijn eigen Wii blijft, consoles verkoop je niet!

Anna McCloud schreef:

Zou er trouwens cross-save komen? Bijvoorbeeld dezelfde Zelda... wacht, nee laat maar. Volgens mij is de 3DS niet zo sterk ;)

Dacht wel zoiets gezien te hebben voor monster hunter
Now playing:

Maarten707

Wii U

Berichtdoor Maarten707 » 16 september 2012, 10:43

Ik ga niet mijn Wii inruilen, heb wat Gamecube games die je dan opnieuw moet kopen!
Afbeelding

NinVideo's - De site voor jouw Nintendo nieuws!

Wesleye98

Wii U

Berichtdoor Wesleye98 » 16 september 2012, 10:47

Maarten707 schreef:Ik ga niet mijn Wii inruilen, heb wat Gamecube games die je dan opnieuw moet kopen!

Ik ook. En mijn Wii is omgebouwd dus veel spellen kan ik dus ook niet op de Wii U spelen dus blijft de Wii lekker naast de Wii U staan!
Afbeelding
3DS Friendcode: 2234-7123-7775
Wii U - NN ID: Wesleye98
PS3 - PSN: Wesleye-98
http://sparklingmushroom.nl/ <- Klikkerdeklik!
Mijn Top 5: http://oi49.tinypic.com/2quoqo2.jpg

Maarten707

Wii U

Berichtdoor Maarten707 » 16 september 2012, 11:19

Ik heb hem niet omgebouwd, maar ik vind het raar om hem te verkopen!
Afbeelding

NinVideo's - De site voor jouw Nintendo nieuws!

YT123

Wii U

Berichtdoor YT123 » 16 september 2012, 11:26

Alfons schreef:
YT123 schreef:Dat gaat niet gebeuren. De Wii is bijna niets meer waard, met een beetje geluk kan je 40 euro korting krijgen. De Wii U speelt inderdaad Wii-games af, maar sowieso zou ik de Wii nog even houden, zodat je al je savefiles en kanalen over kan zetten naar de Wii U. En bovendien speelt de Wii U geen gamecube games af, dus alleen daarvoor is het al handig om je Wii te houden.

Hohohoho, ik had vorig jaar in een blog van hier gelezen dat gamecube games als virtual console worden beschouwd, en die dus downloadbaar zijn. Maar dat ze als diskje erin doet, kon inderdaad niet.

De Gamecube games zouden in eerste instantie downloadbaar zijn, maar Nintendo heeft daar al maanden niets meer over gezegd. En bovendien heeft niemand zin om allemaal games opnieuw te gaan kopen in de eShop, terwijl je die games gewoon ook al op schijf hebt.
Afbeelding

dutch guy

Wii U

Berichtdoor dutch guy » 16 september 2012, 11:30

YT123 schreef:
Alfons schreef:
YT123 schreef:Dat gaat niet gebeuren. De Wii is bijna niets meer waard, met een beetje geluk kan je 40 euro korting krijgen. De Wii U speelt inderdaad Wii-games af, maar sowieso zou ik de Wii nog even houden, zodat je al je savefiles en kanalen over kan zetten naar de Wii U. En bovendien speelt de Wii U geen gamecube games af, dus alleen daarvoor is het al handig om je Wii te houden.

De Gamecube games zouden in eerste instantie downloadbaar zijn, maar Nintendo heeft daar al maanden niets meer over gezegd. En bovendien heeft niemand zin om allemaal games opnieuw te gaan kopen in de eShop, terwijl je die games gewoon ook al op schijf hebt.
als je alle gamecube games hebt dan wel, maar als je dat niet hebt, dan zou dit een goede kans zijn om de gamecube die je gemist hebt te downloaden
"And as finishing touch, god created the Dutch"
"In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act."

Jmaster2000

Wii U

Berichtdoor Jmaster2000 » 16 september 2012, 12:35

Anna McCloud schreef:

Super smash bros 4 doet dat
3DS: 3394-3687-1787
Wii U: JelleKnibbe
PM ff als je me toevoegt.

jaffe

Wii U

Berichtdoor jaffe » 16 september 2012, 16:08

Jmaster2000 schreef:
Anna McCloud schreef:

Super smash bros 4 doet dat

en monster hunter 3 ultimate als het goed is
friendcode: 1891-1149-1382
pm me als je me wilt toevoegen

VorigeVolgende

Keer terug naar Wii U