kidrobbie schreef:moshy schreef:Ik heb een vraagje over de Wii U, in de filmpjes hebben ze het steeds over een Wii afstandsbediening Plus. Wij hebben er maar eentje thuis en die zat bij een Zelda spel! Betekend dit dus dat wij de niet Plus controllers niet kunnen gebruiken op de Wii U?
http://wiiudaily.com/2012/09/wii-u-game-developers-motion-plus/
Makers kunnen het verplichten.

Anna McCloud schreef:Ik heb er zelf geen, dus moet ik nog even achteraan.
Die Slim versie van de Wii, zitten daar Motes met Motion Plus bij of gewone?
Edit.
Yup, zit motion plus bij. Eens even kijken wat die Wii gaat kosten als de U er is.
Anna McCloud schreef:MarioMan schreef:Ik wil de WiiU wel, ik vindt hem alleen te duur, en er zijn allemaal spellen die me niet aanstaan
Ik zit een beetje met hetzelfde. Iig bij de launch is er nog geen game die ik leuk vind. Hailz, al was er een StarFox op de launch verkrijgbaar. Ik heb niet 1, 2, 3 zo veel geld!

Anna McCloud schreef:Als ik na lees wat ik heb gezegt klopt het idd ja. 25,- is geen verschil. Wilde dan ook oorspronkelijk 300,- neerzetten. Even over moeten nadenken. Maar aangezien er zo veel spul bij zit en het een gloednieuwe console is, is hij in verhouding goedkoop.![]()
Maar ik ken iemand die binnekort een Wii Slim versie krijgt bij aankoop van iets. Die geeft er niet zo veel om dus kan misschien één van mijn gewone Motes ruilen met een Plus. Ik ga echt niet nog een Wii kopen voor een controller die waarschijnlijk alleen door de 2e speler gebruikt gaat worden![]()
Het apparaat ziet er veel belovend uit. Maar de meeste games die ik wil komen pas veel later uit (bijvoorbeeld de nieuwe 3D Mario, Zelda en SSB.). En tegen die tijd is hij misschien ook al wat goedkoper.
YT123 schreef:Na ja, de meeste mensen hebben in ieder geval wel één wii remote plus / motion plus blokje. En ik denk ook wel dat de Wii Remotes afgeprijsd gaan worden, of dat je nu voor 10 euro al zo'n blokje hebt.

superX schreef: En 300 euro is niet heel duur voor een gloednieuwe console de playstation 3 koste meer bij release.

superX schreef:Verwacht maar niet dat de prijs van de wii U om laag gaat, Nintendo wil dat na de 3ds niet weer doen. En 300 euro is niet heel duur voor een gloednieuwe console de playstation 3 koste meer bij release.

dutch guy schreef:ik snap alleen niet waarom ze wiiu op het doosje zetten maar wii op de remote, konden ze toch gelijk wiiu er opzetten. of willen ze er mee zeggen dat hij voor de wii en wiiu is, dan is het logisch

MarioMan schreef:Ik ga hem misschien op de releas kopen..
Als ze dan een actie hebben.. Van Ruil je Wii in en krijg 150 euro korting op WiiU..
En ik heb ook ergens gelezen dat je er Wii games op kan spelen..
Wie zou dit nog meer doen als die actie zou komen?

Als ze dan een actie hebben.. Van Ruil je Wii in en krijg 150 euro korting op WiiU..
YT123 schreef:MarioMan schreef:Ik ga hem misschien op de releas kopen..
Dat gaat niet gebeuren. De Wii is bijna niets meer waard, met een beetje geluk kan je 40 euro korting krijgen. De Wii U speelt inderdaad Wii-games af, maar sowieso zou ik de Wii nog even houden, zodat je al je savefiles en kanalen over kan zetten naar de Wii U. En bovendien speelt de Wii U geen gamecube games af, dus alleen daarvoor is het al handig om je Wii te houden.

Erik schreef:Weet iemand eigenlijk of de WiiU wel DS-connectiviteit heeft?

Anna McCloud schreef:Erik schreef:Weet iemand eigenlijk of de WiiU wel DS-connectiviteit heeft?
Lijkt me niet. Denk dat ze alleen de 3DS gaan gebruiken.

Anna McCloud schreef:Erik schreef:Weet iemand eigenlijk of de WiiU wel DS-connectiviteit heeft?
Zou er trouwens cross-save komen? Bijvoorbeeld dezelfde Zelda... wacht, nee laat maar. Volgens mij is de 3DS niet zo sterk

Maarten707 schreef:Ik ga niet mijn Wii inruilen, heb wat Gamecube games die je dan opnieuw moet kopen!

Alfons schreef:YT123 schreef:Dat gaat niet gebeuren. De Wii is bijna niets meer waard, met een beetje geluk kan je 40 euro korting krijgen. De Wii U speelt inderdaad Wii-games af, maar sowieso zou ik de Wii nog even houden, zodat je al je savefiles en kanalen over kan zetten naar de Wii U. En bovendien speelt de Wii U geen gamecube games af, dus alleen daarvoor is het al handig om je Wii te houden.
Hohohoho, ik had vorig jaar in een blog van hier gelezen dat gamecube games als virtual console worden beschouwd, en die dus downloadbaar zijn. Maar dat ze als diskje erin doet, kon inderdaad niet.
als je alle gamecube games hebt dan wel, maar als je dat niet hebt, dan zou dit een goede kans zijn om de gamecube die je gemist hebt te downloadenYT123 schreef:Alfons schreef:YT123 schreef:Dat gaat niet gebeuren. De Wii is bijna niets meer waard, met een beetje geluk kan je 40 euro korting krijgen. De Wii U speelt inderdaad Wii-games af, maar sowieso zou ik de Wii nog even houden, zodat je al je savefiles en kanalen over kan zetten naar de Wii U. En bovendien speelt de Wii U geen gamecube games af, dus alleen daarvoor is het al handig om je Wii te houden.
Hohohoho, ik had vorig jaar in een blog van hier gelezen dat gamecube games als virtual console worden beschouwd, en die dus downloadbaar zijn. Maar dat ze als diskje erin doet, kon inderdaad niet.
De Gamecube games zouden in eerste instantie downloadbaar zijn, maar Nintendo heeft daar al maanden niets meer over gezegd. En bovendien heeft niemand zin om allemaal games opnieuw te gaan kopen in de eShop, terwijl je die games gewoon ook al op schijf hebt.
Zou er trouwens cross-save komen? Bijvoorbeeld dezelfde Zelda... wacht, nee laat maar. Volgens mij is de 3DS niet zo sterk
Jmaster2000 schreef:Anna McCloud schreef:Erik schreef:Weet iemand eigenlijk of de WiiU wel DS-connectiviteit heeft?
Super smash bros 4 doet dat
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 1 gast