Tijdens ons wekelijks avondje Taiko no Tatsujin vertelde ik mijn beste vriend dat ik eigenlijk “helemaal geen Wii U hoef.” Immers, ik heb genoeg onuitgespeelde games in de kast staan om me nog jaren bezig te houden.
Guan schreef: maar ik had eigenlijk die Wii U gamepad in mijn handen.
[N]Gamer Quizmaster schreef:Nintendo-United!
Je mag jezelf de eenentwintigste winnaar van de [N]Gamer Quiz noemen! Hoera!
yannick-pro-gamer schreef:eigenlijk is het ongelofelijk dat de U hier eerder uitkomt als in japan vinden julie dat niet ook
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()

Welke games Hina????Ik ga wel voor NSMBU, lego city undercover en ZombiUMja, ik ben nog niet overtuigd van het software-assortiment met of kort na de release. Ik wacht even tot er wat meer interessante games in de schappen liggen en er misschien mooie aanbiedingen komen.
wowgek7 schreef:lol hier komt er nooit een wiiu hoe goedkoop hij ook wordt. ik wil gewoon een normale controller en niets anders. daarbij nu nintendo aan de oplichting als dlc etc doet was ik toch al van plan geen hardware meer van ze aan te schaffen.
de wwiiu is igg net zon idioot kutding als de wii. Nintendo never learns
killeroy_nl schreef:Trololololol.
wowgek7 schreef:de wwiiu is igg net zon idioot kutding als de wii. Nintendo never learns
TheRealThanos schreef:killeroy_nl schreef:Trololololol.
Dus dat. +1
Wordt doodmoe van dat soort gasten die alleen komen om te zeiken maar blijkbaar niet hebben leren lezen of zich, voordat ze commentaar leveren, even wat beter kunnen informeren zodat ze in ieder geval weten wààr ze over praten.
Zo wist ie blijkbaar niet dat je ook met een zoals hij dat noemt 'gewone controller' kan spelen. En los daarvan staat er toch duidelijk in Guan zijn artikel vermeld dat de WiiPad gewoon aanvoelt als een GameCube controller, dus òòk een 'gewone controller'. Er zit alleen een schermpje in...
Maar nee, "wowgek7" (wtf?) gaat liever huiliehuilie doen...
@Juan: welkom bij de club. Leuk dat je ook nagenoeg precies beschrijft wat ik zelf ook had, dat Nintendo het toch weer voor elkaar krijgt, al was ik op de Wii ook allang uitgekeken. (op een paar titels na dan)

Clonetrooper66 schreef:Welke games Hina????Ik ga wel voor NSMBU, lego city undercover en ZombiUMja, ik ben nog niet overtuigd van het software-assortiment met of kort na de release. Ik wacht even tot er wat meer interessante games in de schappen liggen en er misschien mooie aanbiedingen komen.

jou mening respecteer ik ook, je hebt al een paar keer gezegd dat je de wiiu niks vindt, dan hoef je toch niet bijna in alle wiiu gerelateerde topics constant te blijven zeggen dat je het niks vindt, en dat gaat mij op ten duur wel wat irriteren. dit geld niet alleen voor jou, maar voor iedereen die dit doetwowgek7 schreef:als ik iets vergeten ben hoor ik het wel.
ik heb er in dit hele topic maar 1 keer over gehad. daarbij hoor ik je niet zeiken over alle mensne die in alle topics posten dat ze het ding zo geweldig vinden. dus je zecht wel dta je mijn mening respecteert maar dat doe je neit en of het bewust of onbewust is weet ik neit maar denk er maar eens over na.dutch guy schreef:jou mening respecteer ik ook, je hebt al een paar keer gezegd dat je de wiiu niks vindt, dan hoef je toch niet bijna in alle wiiu gerelateerde topics constant te blijven zeggen dat je het niks vindt, en dat gaat mij op ten duur wel wat irriteren. dit geld niet alleen voor jou, maar voor iedereen die dit doetwowgek7 schreef:als ik iets vergeten ben hoor ik het wel.
in dit topic wel, maar in andere topics waar je hebt gepost zit je alleen maar te klagen over hoe slecht je iets vindt, en als iemand daar op reageert, ga je alleen maar discussiëren. laat het gewoon eens over je heen gaan, dan gaan de mensen(zoals ik) niet zeuren over wat je zegt en hoe je iets zegtwowgek7 schreef:ik heb er in dit hele topic maar 1 keer over gehad. daarbij hoor ik je niet zeiken over alle mensne die in alle topics posten dat ze het ding zo geweldig vinden. dus je zecht wel dta je mijn mening respecteert maar dat doe je neit en of het bewust of onbewust is weet ik neit maar denk er maar eens over na.dutch guy schreef:jou mening respecteer ik ook, je hebt al een paar keer gezegd dat je de wiiu niks vindt, dan hoef je toch niet bijna in alle wiiu gerelateerde topics constant te blijven zeggen dat je het niks vindt, en dat gaat mij op ten duur wel wat irriteren. dit geld niet alleen voor jou, maar voor iedereen die dit doetwowgek7 schreef:als ik iets vergeten ben hoor ik het wel.
wowgek7 schreef:als ik iets vergeten ben hoor ik het wel.
er zijn ook tig mensne die in een heleboel topics zeggen dat ze de wiu goed vindne maar daar heb je geen commentara op oftewel jij bent een bevoororrdeelt mannetje[/quote]wowgek7 schreef:in dit topic wel, maar in andere topics waar je hebt gepost zit je alleen maar te klagen over hoe slecht je iets vindt, en als iemand daar op reageert, ga je alleen maar discussiëren. laat het gewoon eens over je heen gaan, dan gaan de mensen(zoals ik) niet zeuren over wat je zegt en hoe je iets zegt
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten