Andreas 3DS schreef:MarioMan schreef:Wat is het leuke aan Animal Crossing? Ik heb het nog nooit gespeeld
Ik heb ook nog nooit een Animal Crossing-spel gespeeld, maar ik geloof dat het een soort simulatie is.
MarioMan schreef:Andreas 3DS schreef:MarioMan schreef:Wat is het leuke aan Animal Crossing? Ik heb het nog nooit gespeeld
Ik heb ook nog nooit een Animal Crossing-spel gespeeld, maar ik geloof dat het een soort simulatie is.
Zo iets als Harvest Moon?
(Dan hoef ik hem niet)

DonAtello schreef:In harvest moon is het echt een leven opbouwen en trouwen etc. Diehard moeite doen om planten te groeien, Animal Crossing is gewoon een heel relaxed spel. Waarbij je nauwelijk verplichtingen hebt, moeite kan doen voor dingen die je zelf wilt.
Vergelijk gewoon een paar filmpjes, dan merk je het wel.

Maarten707 schreef:Voor de kerst gaat het niet worden, Nintendo heeft gezegd '2013', dus dat wordt denk ik Februari!

levi-heet-ik schreef:Maarten707 schreef:Voor de kerst gaat het niet worden, Nintendo heeft gezegd '2013', dus dat wordt denk ik Februari!
Zeer spijtig nieuws ^

Maarten707 schreef:levi-heet-ik schreef:Maarten707 schreef:Voor de kerst gaat het niet worden, Nintendo heeft gezegd '2013', dus dat wordt denk ik Februari!
Zeer spijtig nieuws ^
Tja, ik zie toch liever een Animal Crossing U...

Brut schreef:Ja balen, khad echt gehoopt lekker rond de kerst, tijdens mn examens dat ik toch even NIX zinnigs aan me kop heb lol, fishies vangen, insecte squeeze, boompjes hakke. Dit spel heeft me echt uren bezig gehouden. Super relaxt spel.
Zijn er mensen die m zeker gaan kope? voeg me dan even toe (pm me ook even)
Super Yoshi schreef:Nieuwe info!
http://www.n1ntendo.nl/article/38784/1/3DS/acht-nieuwe-scans-en-veel-nieuwe-informatie-animal-crossing-jump-out

Super Yoshi schreef:
Op de achtergrond zie je slagbomen!

Super Yoshi schreef:
MarioMan schreef:Super Yoshi schreef:
Funny, het zou cool zijn als je met die koe kan spelen dan, kan dat ook in Animal Crossing?

Alfons schreef:A: Het is een paard.
B: Nee, je kan alleen mens zijn.
C: De slagbomen gaan vanzelf omlaag en omhoog tijdens online, neem ik aan.
Het gaat erom dat je een virtueel leven (als mens) tussen de fantasie dieren leeft.
Je kunt je huis om laten bouwen van de buitenkant, en inrichten in de binnenkant.
Tijdens de seizoenen kun je allerlei verschillende vissen en insecten tegenkomen die je kunt vangen en aan het museum kan doneren.
Alle dieren hebben een eigen persoonlijkheid. In dit deel zijn er wat nieuwe persoonlijkheden bijgekomen. De vlotte, volwassen, zelfingenomen, zorgeloze en levendige persoonlijkheden zijn nieuw. De dieren kunnen uit zichzelf ook weer vertrekken naar een ander dorpje. Je kunt soms de dieren blij te maken door ze te helpen (bijvoorbeeld pakketjes rondbrengen). En daar krijg je dan cadeautjes voor terug. Dat kan geld zijn, maar ook nieuwe meubelen.
Ook kan je je eigen kleren maken door ze te tekenen op het touchscreen.
Voor het eerst kan je in de serie zelfs broeken aan doen. En kunnen mannelijke spelers een rok/jurk aandoen.
Ook zal men waarschijnlijk DLC krijgen. Dat kunnen nieuwe meubeltjes of patterns zijn. (Patterns zijn de tekeningen die je hebt gemaakt. Dat kunnen kleren zijn, maar ook paraplu's, schilderijen of paden.)
Ook zijn er feestdagen in het spel, zoals Kerst en Pasen, maar ook nieuwjaar. Maar ook regionale feestdagen, dat zijn feestdagen die bijvoorbeeld alleen in Europa kunnen worden gevierd.

Aapje schreef:Maar wat is het doel van het spel?
Heb je ook iets waar je naar toe speelt?
In Mario pakken we de star coins en redden we de princess, link red zelda en met call of duty is het de oorlog winnen.
BlackStone187 schreef:Aapje schreef:Maar wat is het doel van het spel?
Heb je ook iets waar je naar toe speelt?
In Mario pakken we de star coins en redden we de princess, link red zelda en met call of duty is het de oorlog winnen.
Opzich heeft dit spel niet echt een verhaal of "doel". Je kunt het zien als een simulatie. Je verdient geld, bouwt dingen op, maakt vrienden, vertroetel je stad en tegen iedereen zeggen hoe awesome je stad/plaats/dorp is.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten