Raikkonen94 schreef:Inmiddels staat er op bol.com al een mededeling dat vanwege schaarste de kans aanwezig is dat je de Wii U niet op de dag van de release binnenkrijgt :p
YT123 schreef:kidrobbie schreef:Maarten707 schreef:Ja, oké, ik bedoelde eigenlijk iets anders maar het is nogal moelijk uit te leggen!
Je bedoelt gewoon dat je een AppStore wilt met apps zoals Angry Birds en Amazing Alex, maar ook nieuws, weer, sport en tv in apps. Juist?
Dat komt niet, want dan gaat Apple sowieso Nintendo aanklagen. Volgens mij komt er alleen een eShop waar je nieuwe games en virtual console games kan downloaden.

Raikkonen94 schreef:Inmiddels staat er op bol.com al een mededeling dat vanwege schaarste de kans aanwezig is dat je de Wii U niet op de dag van de release binnenkrijgt :p

NintendoJeroen schreef:Nintendo gaat ook youtube, netflix e.d. ondersteunen en Apple heeft daar geen alleenrecht op. Zolang Nintendo de naam 'eShop' houdt kan Apple helemaal niets. Net zo zeer als Apple geen alleenrecht heeft op het produceren van tablets.
mvoske schreef:hitman350 schreef:Volgens mij vriend die werkt bij de freerecordshop
gaat de zombie pakket 375,- euro kosten
Bij Gamemania staat het zombiU pakket voor 365 euro

Wesleye98 schreef:mvoske schreef:hitman350 schreef:Volgens mij vriend die werkt bij de freerecordshop
gaat de zombie pakket 375,- euro kosten
Bij Gamemania staat het zombiU pakket voor 365 euro
Waar zie je dat dan staan? Bij mij staat nog ''prijs nog onbekend''.

Maarten707 schreef:Ik heb hem dinsdag gepreordered bij Game Mania die verzekerden dat ik hem op de release zal hebben!

daniel482 schreef:Je kunt ook zelf kijken![]()
Overigens staan er van consoles en spellen geen prijzen, maar:
Wii U remote, nunchuk en sensorbar: 59,98
Wii U GamePad craddle: 19,98 (wordt geleverd bij premium pack)
Wii U pro controller: 49,98
Wii U accessoire set: 9,98
Teunoman schreef:daniel482 schreef:Je kunt ook zelf kijken![]()
Overigens staan er van consoles en spellen geen prijzen, maar:
Wii U remote, nunchuk en sensorbar: 59,98
Wii U GamePad craddle: 19,98 (wordt geleverd bij premium pack)
Wii U pro controller: 49,98
Wii U accessoire set: 9,98
Ik kan zelf niet kijken, lukt me niet. Dat van pro controller klopt, maar ik wil weten hoe je aan die prijzen van de consolepacks komt. Die staan er namelijk niet en aangezien ik niet weet hoe ik 'in de computer kan kijken' lijkt het mij een kleine moeite om gewoon even aan te geven hoe duur volgens jou dan het premium pack gaat worden bij GM en/of FRS.
Overigens staan er van consoles en spellen geen prijzen

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast