Barbabravo schreef:Welkom : )
Speelt ge FIFA op de 360?
Barbabravo schreef:Ga je ook FIFA 13 kopen dan? En speel je online?
Hassan19 schreef:Barbabravo schreef:Ga je ook FIFA 13 kopen dan? En speel je online?
Ik speel FiFa 12 alleen maar online maar ik denk dat ik 13 niet ga halen ik vind dat er te weinig veranderingen inzitten. Ik heb mezelf beloofd om niet ieder jaar een nieuwe FIFA te kopen doe het liver om de 2 jaar.
FrozenPhoenix96 schreef:YO! ik ben Hicham (spreekt uit als Hiesjam), en ik ben 16 jaar oud ^^
ik ben enorme nintendofan, en trotse eigenaar van een (redelijk) grote Zelda group op DeviantArt, en ik ben eigenaar van (een nog niet zo bekende) ZeldaForum.
ik kom hier via http://www.animalcrossingforum.nl , want een vriend van me (die daar moderator is) heeft een brief naar ngamer geschreven, dus ik was daardoor best wel nieuwsgierig naar dit forum XD
maar hier ben ik dus dan.
wat ik nog kwijt wil: hoi XD

FrozenPhoenix96 schreef:YO! ik ben Hicham (spreekt uit als Hiesjam), en ik ben 16 jaar oud ^^
ik ben enorme nintendofan, en trotse eigenaar van een (redelijk) grote Zelda group op DeviantArt, en ik ben eigenaar van (een nog niet zo bekende) ZeldaForum.
ik kom hier via http://www.animalcrossingforum.nl , want een vriend van me (die daar moderator is) heeft een brief naar ngamer geschreven, dus ik was daardoor best wel nieuwsgierig naar dit forum XD
Hina Kagiyama schreef:FrozenPhoenix96 schreef:YO! ik ben Hicham (spreekt uit als Hiesjam), en ik ben 16 jaar oud ^^
Oh die nub die ook Laurens heet.
Anyways, welkom.

Artho schreef:Hina Kagiyama schreef:FrozenPhoenix96 schreef:YO! ik ben Hicham (spreekt uit als Hiesjam), en ik ben 16 jaar oud ^^
Oh die nub die ook Laurens heet.
Anyways, welkom.
Ja wie heet er nou Laurens :'''''')

Chinchilla schreef:O ja die gast :")
Welkom
FrozenPhoenix96 schreef:oh jullie zijn die gasten XD
lol, jullie herkennen me, nooit gedacht jullie hier tegen te komen XD
:")
Hassan19 schreef:Oke ik begrijp totaal niet waar jullie het over hebben.
PirateBunny schreef:FrozenPhoenix96 schreef:oh jullie zijn die gasten XD
lol, jullie herkennen me, nooit gedacht jullie hier tegen te komen XD
:")
Yeh aangenaam. Ik had het later bijgepraat met Laurens en nog een mod (dacht ik)op het forum omdat ik toen onterecht werd gebanned (ik trollde en spamde niet).
Hassan19 schreef:Oke ik begrijp totaal niet waar jullie het over hebben.
PirateBunny schreef:Hassan19 schreef:Oke ik begrijp totaal niet waar jullie het over hebben.
Ha hoeft ook nietIets met een invasie op een ander forum. Maar laten we het OT houden voodat de modjes boos worden
Hassan19 schreef:The Legend of Zelda
FrozenPhoenix96 schreef:Zelda

Hina Kagiyama schreef:Jammer dat de Zelda-serie na The Minish Cap zo poep werd.
Maar toch welkom hoor. Protip: Gebruik niet te veel xD
Hassan19 schreef:Wat krijg ik toch een warm welkom op ngamer ik heb nog nooit een forum gezien waar ze je zo goed verwelkomen.
626b schreef:Hassan19 schreef:Wat krijg ik toch een warm welkom op ngamer ik heb nog nooit een forum gezien waar ze je zo goed verwelkomen.
Ik heb mijn lieve kleine schatjes netjes opgevoed
Tevens welkom allemaal!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten