DonAtello schreef:Dan verklaar ik bij deze het topic dood. aangezien mitch helaas niet met een nieuwe pokemon kan komen en het stokje niet door kan geven aan iemand anders.
babymariofan 3000 schreef:DonAtello schreef:Dan verklaar ik bij deze het topic dood. aangezien mitch helaas niet met een nieuwe pokemon kan komen en het stokje niet door kan geven aan iemand anders.
1 hoezo kan de Mitch niet met een nieuwe pokemon komen?
2 het is wel vaker gebeurt dat er, als mensen een heel lange tijd niks posten, of iemand die een raadsel moest plaatsen dat maar niet doet, iemand zegt "zal ik dan maar een nieuw raadsel beginnen?"
door zoiets gaat dit topic echt niet dood hoor
nin10do'h schreef:Zie klachten/kritiek op het modbeleid topic.
En nee het is geen Gengar/Ditto.
Edit: Nu ik m'n eerste hint terug lees is die wel heel vaag ik verander hem wel even. Voordat mensen gaan klagen.
nin10do'h schreef:Op mijn soort is een liedje gebaseerd.
Ik ben geen vogel.
En ook geen vis.
NintendoJeroen schreef:Giraffic
DonAtello schreef:Het was meer een melding dat iemand anders door moest gaan, voor het geval dat dat niet zo duidelijk was. Maar voor nin10doh iig wel.
babymariofan 3000 schreef:DonAtello schreef:Het was meer een melding dat iemand anders door moest gaan, voor het geval dat dat niet zo duidelijk was. Maar voor nin10doh iig wel.
dan kan je toch ook zeggen "er moet iemand anders beginnen" in plaats van het voor topic dood te verklaren?
DonAtello schreef:babymariofan 3000 schreef:DonAtello schreef:Het was meer een melding dat iemand anders door moest gaan, voor het geval dat dat niet zo duidelijk was. Maar voor nin10doh iig wel.
dan kan je toch ook zeggen "er moet iemand anders beginnen" in plaats van het voor topic dood te verklaren?
Dat kan, maar daar is toch niks leuks aan? Het is veel leuker als mensen in de war raken en ik een aantal reacties krijg over hoe ik het had moeten zeggen
nin10do'h schreef:Ik ga er een nog een hint erbij gooien.
Ik weet wat ik wil.
Wezzz schreef:Krokorok
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten