Wezzz schreef:Oh, ik zat nog helemaal in the hunger games. Dat tweede deel, Vlammen, heet Catching nog wat...
Wezzz schreef:Oh, ik zat nog helemaal in the hunger games. Dat tweede deel, Vlammen, heet Catching nog wat...

Taragon schreef:Ik wou net zeggen zie hierboven, maar ik heb geen idee of dat niveau 6vwo is aangezien ik nooit boeken heb hoeven lezen voor Duits.

King Boo schreef:Taragon schreef:Ik wou net zeggen zie hierboven, maar ik heb geen idee of dat niveau 6vwo is aangezien ik nooit boeken heb hoeven lezen voor Duits.
Ahh oké thx, zal wel even googelen.
Kafka :') Dieeeeee. Maar nee mag niet, moet een boek zijn dat is verschenen in de 19de eeuw.. (Sorry, vergeten bij te zetten) Nederlands boek moet na 2000 zijn verschenen..

Guan schreef:Zonde dat zowel Kafka, waar ik groots fan van ben, als Stefan Zweig pas begin twintigtste eeuw begonnen te publiceren. Nietzsche raad ik af, tenzij je veel vertrouwen hebt in je Duits. Je kunt proberen of je 'Der Sandmann' van E.T.A. Hoffman of de gebroeders Grimm op de kop kunt tikken.
In moderne Nederlandse literatuur ben ik niet zo thuis. Misschien iets van Kader Abdolah? Ik vond zijn 'Reis van de Lege Flessen' makkelijk leesbaar en snijdt meteen een kwestie als culture clash aan.
Fawful-san schreef:>nederlandse literatuur is kut en oversekst
>feit
Ik zit ngo maar net in 4 vwo en ik heb het nu al gehad met nederlandse literatuur. :') Dus eh, als iemand nederlandse literatuur kent die niet zwaar kut is dan zou het fijn zijn als die persoon het zou zeggen zodat ik in het vervolg iets kan lezen dat niet langdradig en verhaalloos is.
Tribeking schreef:Doe simpel, lees het gouden ei. Werd voor mijn boekenlijst goedgekeurd (5 HAVO) al weet ik niet of dat op het VWO ook mag.
Helmeroc schreef:Ik ben begonnen met The Casual Vacancy van J.K. Rowling. Ik ben nog niet ver genoeg om erover te kunnen oordelen.
michanefs schreef:De kleine blonde dood
Keer terug naar Films, tv & muziek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten