Taragon

WvW #54: Sold Out Souls

Berichtdoor Taragon » 7 oktober 2012, 21:50

626b schreef:Ach ja, ik had eerder moeten zijn. Ik had Niels al vrij snel door maar was er niet zeker van waardoor ik hem nog wat testte, al deed ik daar veel te lang over. Kasper had Sven door maar daar hadden we nog geen goed aanvalspunt voor.

Trouwens, was het expres om Leon niet te lunchen en niet te converteren om hem verdacht te maken?

Nouja, als ik niet geconverteerd was, was ik veel eerder meegegaan in open kaart spelen en op Niels stemmen, maar nu moest ik een beetje uitstellen.
Afbeelding
Afbeelding

Tribeking

Berichtdoor Tribeking » 7 oktober 2012, 21:51

Ik ben dan ook gewoon geen teamplayer, ik speel beter als ik met niemand anders rekening hoef te houden.
Afbeelding
'The only way to counter the future, is to look at the mistakes that have not happend yet' - Tribeking
Founder en geestelijk leider van lucarisme.
ALL HAIL LUCARIO.

626b
Moderator

Berichtdoor 626b » 7 oktober 2012, 21:52

Taragon schreef:
626b schreef:Ach ja, ik had eerder moeten zijn. Ik had Niels al vrij snel door maar was er niet zeker van waardoor ik hem nog wat testte, al deed ik daar veel te lang over. Kasper had Sven door maar daar hadden we nog geen goed aanvalspunt voor.

Trouwens, was het expres om Leon niet te lunchen en niet te converteren om hem verdacht te maken?

Nouja, als ik niet geconverteerd was, was ik veel eerder meegegaan in open kaart spelen en op Niels stemmen, maar nu moest ik een beetje uitstellen.

Je negeerde mijn PM expres, ik wist het wel :J
Infinite Egoboosts + Mudkip + El Psy Congroo
Tofheidschart! http://i56.tinypic.com/346pyjr.png LUCZ = BCF
Spoiler: toon
HET IS SJOERD!
DEGENE DIE EEN VIJAND DE GRACHT IN BOERT!
UBER SJOERD!
DEGENE DIE VIJANDEN VLOERT!©

Wees liev en koop

Chinchilla

Berichtdoor Chinchilla » 7 oktober 2012, 21:52

000aj schreef:Terechte overwinning van de wolven, toch jammer. Ik had het fout wat betreft de Ziener. Ik werd gelukkig niet te erg afgestraft van vorige ronde. Zijn er trouwens awards?

Lukess was de ziener, dat had ik twintig rondes geleden al verteld ofzo. Alle rollen waren zo overduidelijk dit spel :").
()__()
(^.^)
(___)

Kees het konijn
Original Trademark ©

Taragon

Berichtdoor Taragon » 7 oktober 2012, 21:53

626b schreef:
Taragon schreef:

Je negeerde mijn PM expres, ik wist het wel :J

Sowwy :$

Tribeking schreef:Ik ben dan ook gewoon geen teamplayer, ik speel beter als ik met niemand anders rekening hoef te houden.

Met mij wou het vorig potje anders prima.
Afbeelding
Afbeelding

Nmaster
Moderator

Berichtdoor Nmaster » 7 oktober 2012, 21:53

nin10do'h schreef:
Nmaster schreef:
nin10do'h schreef:Daarom vond ik het zo kut dat luc de fluitspeler was. Het was mijn controle middel.
Totaal iets anders nu. Mag de fluitspeler voortaan voor de lunch mensen fluiten aangezien de rol bijna voor verlies staat.

Het leuke aan de Fluitspeler is dat hij, net als het Koppel en de Grafdelver, eigenlijk nooit kan winnen. Maakt het een hele uitdaging en alles moet meezitten. Fluitspeler heeft dan ook nog maar 2 keer gewonnen tot dusver. Is een mogelijkheid tho.

@Sjoerd, ik speelde expres zo hoor. Raad eens wie de Medusawolf was? :P Maar ik heb ervaring genoeg om deze situatie uit te spelen, en de wolven hebben meer info dan de burgers, waardoor dat prima kon. Je denkt toch niet dat ik expres terughoudend was? Nee, alles viel goed dus ik moest niets doen.

Ja, maar weet je hoeveel geluk voor nodig + de 2de keer was de fluitspeler wel voor de lunch.
En graf/koppel is ook anders die kan je er niet bij vergelijken. Want de fluit verklapt zijn rol eigenlijk door mensen te befluiten. En in de meeste gevallen heb je dan dat er nog 2 over zijn die dan niet zijn befloten dus burgers lynchen die en wolven lunchen de anderen.

Koppel en Delver hebben hun eigen gevaren hoor, je spreekt met de man die met beide heeft gewonnen :P

Ik zal de rol nog eens bestuderen tho, je hebt wel gelijk in bepaalde opzichten.

@Sjoerd, ook daarom was afwachtend spel hier handig, je had niets om me op te pakken, kwam mooi uit.

Leon converteren gisteren was te makkelijk geweest en te riskant. Hem lunchen konden we doen, maar we kozen gisteren expres om TvS te lunchen, wegens minder aanwijzingen. We moesten enkel uitspelen, dus we namen geen risico's.
Je moet doen wat je graag doet

nin10do'h

Berichtdoor nin10do'h » 7 oktober 2012, 21:54

Dan wacht ik af op jouw besluit.
Ja nu is m'n sig weg.

000aj

Berichtdoor 000aj » 7 oktober 2012, 21:54

Ik ben niet heel goed met rollen die ik niet eerder heb gehad, dat bewijst dit potje wel.
000aj's Elite:
Spoiler: toon
Afbeelding

Tribeking

Berichtdoor Tribeking » 7 oktober 2012, 21:55

Taragon schreef:
Tribeking schreef:Ik ben dan ook gewoon geen teamplayer, ik speel beter als ik met niemand anders rekening hoef te houden.

Met mij wou het vorig potje anders prima.

Ik was toen grafdelver en hoefde er niet voor te zorgen dat ik mezelf niet al te verdacht maakte, voor mijn gevoel was het dan ook gewoon een burgerrol en zo heb ik hem ook gespeeld. Toen jij erbij kwam lag de overwinning er al redelijk uitgerold bij. Het enige was afmaken die handel.
Afbeelding
'The only way to counter the future, is to look at the mistakes that have not happend yet' - Tribeking
ALL HAIL LUCARIO.

rool12

Berichtdoor rool12 » 7 oktober 2012, 22:36

En waarom mij als lunch? Ik was gemakkelijk verdacht te maken.....

svenienator

Berichtdoor svenienator » 7 oktober 2012, 22:41

We besloten uiteindelijk om hem niet te lunchen en te converteren omdat we hem nog konden gebruiken. Ten eerste viel hij jou aan, wat voor ons heel handig was. Vervolgens konden we de.lynch waarschijnlijk ook tegen hem keren en hij viel toch iets te veel op als conversie. Taragon was perfect daarvoor: geen verdenkingen op hem, niet te stil en ook niet te luidruchtig.. Vandaar dat we voor hem hadden gekozen.
gooby pls

LionH3art

Berichtdoor LionH3art » 7 oktober 2012, 22:48

Mag ik het volgende potje hosten (woensdag) ? :)
'Cause Baby, I'm just in Love with You..
---------------------------------------------------
3DS: 2019-9923-1872

Pokéman

Woonplaats: De plek waar aan je wordt gedacht, is de plek om naar terug te gaan.

Berichtdoor Pokéman » 7 oktober 2012, 22:53

King Boo schreef:Mag ik het volgende potje hosten (woensdag) ? :)

Als het goed is hadden we toch mensen nodig om te hosten. Ik zal met de Commissie overleggen.

Er zijn geen awards trouwens.

lukesss

Berichtdoor lukesss » 9 oktober 2012, 17:05

Ik wist dat sven een wolf was..... Goede overwinning, wolven!

LionH3art

Berichtdoor LionH3art » 10 oktober 2012, 19:32

Duurt te lang. Verzoek ingetrokken.
'Cause Baby, I'm just in Love with You..
---------------------------------------------------
3DS: 2019-9923-1872

Nmaster
Moderator

Berichtdoor Nmaster » 10 oktober 2012, 19:34

King Boo schreef:Duurt te lang. Verzoek ingetrokken.

Sorry dat het even duurde. We zaten te twijfelen, want waren nog meerdere verzoeken. T.v.S had al langer een verzoek tho, dus hij zal de volgende game hosten.

T.v.S

Berichtdoor T.v.S » 10 oktober 2012, 22:21

Nmaster schreef:

Sorry dat het even duurde. We zaten te twijfelen, want waren nog meerdere verzoeken. T.v.S had al langer een verzoek tho, dus hij zal de volgende game hosten.

Als iemand anders graag nu wil kan ik best wisselen hoor. Ik heb geen haast :p
Trouwens heb ik wel een leuk idee voor een speciaal potje. Moet ik dat even aan de comissie voorleggen?
Afbeelding
3DS FC: 1848-1769-5307

Chinchilla

Berichtdoor Chinchilla » 11 oktober 2012, 13:45

Nmaster schreef:

4 dagen :")? Ik blijf het onnozel vinden dat er meer dan 1 iemand in de commissie zit, maar ok.
()__()
(^.^)
(___)

Kees het konijn
Original Trademark ©

Nmaster
Moderator

Berichtdoor Nmaster » 11 oktober 2012, 16:08

T.v.S schreef:
Nmaster schreef:

Als iemand anders graag nu wil kan ik best wisselen hoor. Ik heb geen haast :p
Trouwens heb ik wel een leuk idee voor een speciaal potje. Moet ik dat even aan de comissie voorleggen?

Jij mag nu hoor, anders duurt het weer langer. Idee mag je doorsturen ja, plan is wel eerst nog een gewoon spel te doen, dus dat zou momenteel handiger zijn.

Chinchilla schreef:
Nmaster schreef:

4 dagen :")? Ik blijf het onnozel vinden dat er meer dan 1 iemand in de commissie zit, maar ok.

Mag je vinden, wij vonden van niet. 1 persoon die alles mag bepalen is ook niet goed.

T.v.S

Berichtdoor T.v.S » 11 oktober 2012, 19:25

Hallo lieve spelers,
Morgen start ik naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe game.
Houd het forum dus in de gaten als je mee wilt doen. :cheesy:
Afbeelding

rool12

Berichtdoor rool12 » 11 oktober 2012, 20:28

rool12 schreef:En waarom mij als lunch? Ik was gemakkelijk verdacht te maken.....

Deze vraag is nog steeds niet beantwoord :roll:

Tribeking

Berichtdoor Tribeking » 11 oktober 2012, 20:46

rool12 schreef:
rool12 schreef:En waarom mij als lunch? Ik was gemakkelijk verdacht te maken.....

Deze vraag is nog steeds niet beantwoord :roll:

Er was niet echt een reden, we wouden zo onopvallend mogelijk overkomen en besloten daarom te voorkomen dat er een patroon ontdekt zou kunnen worden.
Afbeelding
ALL HAIL LUCARIO.

T.v.S

Berichtdoor T.v.S » 11 oktober 2012, 23:00

Ik heb het nieuwe potje toch al maar gestart.
Voor de geïnteresseerden: viewtopic.php?f=36&t=11392
Afbeelding

Vorige

Keer terug naar Forumspellen