626b schreef:Ach ja, ik had eerder moeten zijn. Ik had Niels al vrij snel door maar was er niet zeker van waardoor ik hem nog wat testte, al deed ik daar veel te lang over. Kasper had Sven door maar daar hadden we nog geen goed aanvalspunt voor.
Trouwens, was het expres om Leon niet te lunchen en niet te converteren om hem verdacht te maken?

Taragon schreef:626b schreef:Ach ja, ik had eerder moeten zijn. Ik had Niels al vrij snel door maar was er niet zeker van waardoor ik hem nog wat testte, al deed ik daar veel te lang over. Kasper had Sven door maar daar hadden we nog geen goed aanvalspunt voor.
Trouwens, was het expres om Leon niet te lunchen en niet te converteren om hem verdacht te maken?
Nouja, als ik niet geconverteerd was, was ik veel eerder meegegaan in open kaart spelen en op Niels stemmen, maar nu moest ik een beetje uitstellen.

000aj schreef:Terechte overwinning van de wolven, toch jammer. Ik had het fout wat betreft de Ziener. Ik werd gelukkig niet te erg afgestraft van vorige ronde. Zijn er trouwens awards?
626b schreef:Taragon schreef:626b schreef:Ach ja, ik had eerder moeten zijn. Ik had Niels al vrij snel door maar was er niet zeker van waardoor ik hem nog wat testte, al deed ik daar veel te lang over. Kasper had Sven door maar daar hadden we nog geen goed aanvalspunt voor.
Nouja, als ik niet geconverteerd was, was ik veel eerder meegegaan in open kaart spelen en op Niels stemmen, maar nu moest ik een beetje uitstellen.
Je negeerde mijn PM expres, ik wist het wel :J
Tribeking schreef:Ik ben dan ook gewoon geen teamplayer, ik speel beter als ik met niemand anders rekening hoef te houden.
nin10do'h schreef:Nmaster schreef:nin10do'h schreef:Daarom vond ik het zo kut dat luc de fluitspeler was. Het was mijn controle middel.
Totaal iets anders nu. Mag de fluitspeler voortaan voor de lunch mensen fluiten aangezien de rol bijna voor verlies staat.
Het leuke aan de Fluitspeler is dat hij, net als het Koppel en de Grafdelver, eigenlijk nooit kan winnen. Maakt het een hele uitdaging en alles moet meezitten. Fluitspeler heeft dan ook nog maar 2 keer gewonnen tot dusver. Is een mogelijkheid tho.
@Sjoerd, ik speelde expres zo hoor. Raad eens wie de Medusawolf was?Maar ik heb ervaring genoeg om deze situatie uit te spelen, en de wolven hebben meer info dan de burgers, waardoor dat prima kon. Je denkt toch niet dat ik expres terughoudend was? Nee, alles viel goed dus ik moest niets doen.
Ja, maar weet je hoeveel geluk voor nodig + de 2de keer was de fluitspeler wel voor de lunch.
En graf/koppel is ook anders die kan je er niet bij vergelijken. Want de fluit verklapt zijn rol eigenlijk door mensen te befluiten. En in de meeste gevallen heb je dan dat er nog 2 over zijn die dan niet zijn befloten dus burgers lynchen die en wolven lunchen de anderen.

Taragon schreef:Tribeking schreef:Ik ben dan ook gewoon geen teamplayer, ik speel beter als ik met niemand anders rekening hoef te houden.
Met mij wou het vorig potje anders prima.

626b schreef:Ach ja, ik had eerder moeten zijn. Ik had Niels al vrij snel door maar was er niet zeker van waardoor ik hem nog wat testte, al deed ik daar veel te lang over. Kasper had Sven door maar daar hadden we nog geen goed aanvalspunt voor.
King Boo schreef:Mag ik het volgende potje hosten (woensdag) ?
King Boo schreef:Duurt te lang. Verzoek ingetrokken.
Nmaster schreef:King Boo schreef:Duurt te lang. Verzoek ingetrokken.
Sorry dat het even duurde. We zaten te twijfelen, want waren nog meerdere verzoeken. T.v.S had al langer een verzoek tho, dus hij zal de volgende game hosten.

Nmaster schreef:King Boo schreef:Duurt te lang. Verzoek ingetrokken.
Sorry dat het even duurde. We zaten te twijfelen, want waren nog meerdere verzoeken. T.v.S had al langer een verzoek tho, dus hij zal de volgende game hosten.
T.v.S schreef:Nmaster schreef:King Boo schreef:Duurt te lang. Verzoek ingetrokken.
Als iemand anders graag nu wil kan ik best wisselen hoor. Ik heb geen haast :p
Trouwens heb ik wel een leuk idee voor een speciaal potje. Moet ik dat even aan de comissie voorleggen?
Chinchilla schreef:Nmaster schreef:King Boo schreef:Duurt te lang. Verzoek ingetrokken.
4 dagen :")? Ik blijf het onnozel vinden dat er meer dan 1 iemand in de commissie zit, maar ok.

rool12 schreef:En waarom mij als lunch? Ik was gemakkelijk verdacht te maken.....

rool12 schreef:rool12 schreef:En waarom mij als lunch? Ik was gemakkelijk verdacht te maken.....
Deze vraag is nog steeds niet beantwoord

Gebruikers op dit forum: Elmo. en 1 gast