Hina Kagiyama schreef:Jammer dat de Zelda-serie na The Minish Cap zo poep werd.
Maar toch welkom hoor. Protip: Gebruik niet te veel xD
Hassan19 schreef:Hina Kagiyama schreef:Jammer dat de Zelda-serie na The Minish Cap zo poep werd.
Daar ben ik het niet mee eens voormij is Skyward sword de beste zelda game na Ocarina of time
626b schreef:Hassan19 schreef:Hina Kagiyama schreef:Jammer dat de Zelda-serie na The Minish Cap zo poep werd.
Daar ben ik het niet mee eens voormij is Skyward sword de beste zelda game na Ocarina of time
Zekers. Alleen Marco vindt van niet maar dat maakt niet uit, hij heeft geen smaak :F
Maar mensen, niet vergeten dat we hier ook een café voor hebben. Laten we hier gewoon weer vrolijk hoi gaan roepen

Hina Kagiyama schreef:Oh jottem, nu krijgen wij een invasie :')

PirateBunny schreef:Hina Kagiyama schreef:Oh jottem, nu krijgen wij een invasie :')
Heeft Niels om geld gevraagd? Oh nee...
Yindi schreef:Sup Bro's, ^^
Ik ben Paquita 13 jaar en ik kwam hier via Modedit: nee
Wat ik nog kwijt wil is dit: Brofist

FrozenPhoenix96 schreef:PirateBunny schreef:FrozenPhoenix96 schreef:oh jullie zijn die gasten XD
lol, jullie herkennen me, nooit gedacht jullie hier tegen te komen XD
:")
Yeh aangenaam. Ik had het later bijgepraat met Laurens en nog een mod (dacht ik)op het forum omdat ik toen onterecht werd gebanned (ik trollde en spamde niet).
oke XD
ja, volgens mij herken ik jou ook een beetje.Hassan19 schreef:Oke ik begrijp totaal niet waar jullie het over hebben.
over een gebeurtenis op het animalcrossingforum haha, maar de details zijn niet belangrijk XDPirateBunny schreef:Hassan19 schreef:Oke ik begrijp totaal niet waar jullie het over hebben.
Ha hoeft ook nietIets met een invasie op een ander forum. Maar laten we het OT houden voodat de modjes boos worden
oke is goed XD

Maarten707 schreef:Ahum, DJ, ik ben ook van het AC forum, en ik was eerder geregistreerd, dus jij volgt mij!
Yindi schreef:Sup Bro's, ^^
Ik ben Paquita 13 jaar en ik kwam hier via Modedit: nee
Wat ik nog kwijt wil is dit: Brofist

Maarten707 schreef:Ahum, DJ, ik ben ook van het AC forum, en ik was eerder geregistreerd, dus jij volgt mij!

Ruben_ninja schreef:Haha. Martial Art bedoelde ik dus;)
Ik gebruik zelf ook liever de term Martial Art dan vechtsport, aangezien de stijl waar ik in train ook geen sport is. We trainen niet wedstrijdgericht, maar om een gevecht te overleven.
Ik train dus in de traditionele ninja/samurai stijl.
Maar omdat vroeger heel anders gevochten werd dan nu trainen we ook in moderne Combat stijlen.
Echt supergaaf om te doen en ook heel leerzaam;)
Doe het nu al 9 jaar met veel plezier haha.
Artho schreef:Wtf lullen jullie over mij, ik ben dan wel Martial, maar niet topsport.

FrozenPhoenix96 schreef:Voor de mensen die trouwens alvast veel info over Nintendo willen enzo, je kan ook hier info vinden enzo.
Ook handig voor de schrijfers van [N]Gamer.
![]()
(Niet bedoeld als adverteren ofzo)
Marco schreef:Helmeroc schreef:Waarom is Olie zo geobsedeerd door Erik?
Wie is dat niet?

Gebruikers op dit forum: Brendan en 1 gast