NintendoJeroen schreef:Lv.32 Azumarill
Lv.30 Ampharos
Lv.30 Krokorok
Ampharos, althans toen ze nog een Flaaffy was onlangs, keert soms zomaar terug in de Pokéball en ik heb dit eerder alleen nog maar gehad toen Pokémons te hoog waren en disobeyden. Ben benieuwd waar dit aan ligt / lag?
NintendoJeroen schreef:Lv.32 Azumarill
Lv.30 Ampharos
Lv.30 Krokorok
Ampharos, althans toen ze nog een Flaaffy was onlangs, keert soms zomaar terug in de Pokéball en ik heb dit eerder alleen nog maar gehad toen Pokémons te hoog waren en disobeyden. Ben benieuwd waar dit aan ligt / lag?
Moshej schreef:NintendoJeroen schreef:Lv.32 Azumarill
Lv.30 Ampharos
Lv.30 Krokorok
Heb ik ook, ik was aan het battle'n gebruikte 1 Aanval en toen stond er:
Ampharos Returned back to ''playername''
Zoeits, vraag me af waar et aan ligt
omdat de starters lelijk zijn. vooral oshawot is verschrikkelijkxtariqx schreef:NintendoJeroen schreef:Lv.32 Azumarill
Lv.30 Ampharos
Lv.30 Krokorok
Wrm zijn er zoveel mensen die hun starter weg doen

Kyoto schreef:Met de Dream Radar een swablu en tornadus gevangen. Swablu is nu al weer een Altaria![]()
6e gym was trouwens piss-easy met Magnezone. Spark, dood, spark, dood, spark dood.
Morgenavond weer verder gaan naar Celestial Tower.
wowgek7 schreef:omdat de starters lelijk zijn. vooral oshawot is verschrikkelijkxtariqx schreef:NintendoJeroen schreef:Lv.32 Azumarill
Lv.30 Ampharos
Lv.30 Krokorok
Wrm zijn er zoveel mensen die hun starter weg doen

Hina Kagiyama schreef:Ook 8e gym is niks bijzonders, haha. Mijn team heeft nu wel bazige movesets door al die shards die ik heb geruild.

Lucario schreef:Hina Kagiyama schreef:Ook 8e gym is niks bijzonders, haha. Mijn team heeft nu wel bazige movesets door al die shards die ik heb geruild.
waar ruil je die shards?

Forestcount schreef:Ik wil ook gebruik maken van de online mogelijkheden, iemand enig idee hoe dat moet met een 3DS?
erprinsen schreef:Ik heb ze hoor!! Tornadus in 105 seconden, Thundurus in 83 seconden en Landorus in 84 seconden gepakt in Dream Radar. Als je die alle 3 hebt gepakt dan worden er weer nieuwe dingen opgespeeld dus blijf pakken die Dream Orbs.
Krijg nu per keer 25 Dream Clouds.

Flakone schreef:Ik heb Pokemon Black 1 niet gespeelt, kan ik nu wel Black 2 spelen? En zijn er nadelen als je het speelt op de DS lite?

Roman schreef:Wie heeft er 2 duimen en is kampioen van Unova?
This guy!

Mordurette schreef:Moet ik Riolu echt trainen tot level 47 om Nasty Plot te krijgen of is er ook een andere manier?
Mahatma Ghandi schreef:Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony.
Albert Einstein schreef:Imagination is more important than knowledge.
Laserdude schreef:YEAH ik heb een castform gevonden van LV 26
E: nu nog alleen vangen
Lucario schreef:Pokemon dream radar kopen! Is het de moeite waard?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten