Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Wezel schreef:Ohja, en in plaats van meteen het hele bericht te vervangen door iets als "Editz: Breedbeeld post. Warn." kan de mod die het ziet het ook gewoon aanpassen.

626b schreef:Wezel schreef:Ohja, en in plaats van meteen het hele bericht te vervangen door iets als "Editz: Breedbeeld post. Warn." kan de mod die het ziet het ook gewoon aanpassen.
En daarom is die edit er ook, om het breedbeeld weg te halen.

Chinchilla schreef:Het is al eens een keer gevraagd en ik ga het toch weer vragen: Kan alsjeblieft Lompe Plaatjes en Lompe Filmpjes weer gesplitst worden in twee topics?
Voordelen zijn:
- Veel minder chaotisch
- Een stuk makkelijker kiezen voor degene. Als je alleen komt voor plaatjes, voelen filmpjes als onnodige spam aan. Zelfde geldt andersom.
- Het plaatjestopic kan veel makkelijker laden
Ik kan daarbij geen enkel nadeel bedenken. Toendertijd was het al een wat vage en onnodige beslissing van de mods waarbij geen enkele reden gegeven werd. Splits dat topic, veel makkelijker en het forum vergaat echt niet als je twee topics hebt voor iets wat veel onhandiger in één topic kan.
Als je naar de Mac gaat prop je toch ook niet de patat in het burgerdoosje. Het kan, maar het is onpraktisch en onsmakelijk.
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
PirateBunny schreef:Waarom is mijn post in het "Hallo, ik ben nieuw hier-topic" weggehaald? Ik zei alleen "Hoi!". Ook zou ik graag willen weten door wie als dat kan.
Jannie schreef:PirateBunny schreef:Waarom is mijn post in het "Hallo, ik ben nieuw hier-topic" weggehaald? Ik zei alleen "Hoi!". Ook zou ik graag willen weten door wie als dat kan.
Jazeker, zal ik je gelijk uitleggen. Ons nieuwste lid met een euh... nogal ongemakkelijke naam was niets goeds van plan. Gelukkig zag ik het voor hij nog meer schade aan zou richten en heb zijn posts en eventuele reacties daarop meteen verwijderd. Het was dus niet naar jou gericht en wellicht had ik jouw reactie ook kunnen laten staan. Zal het de volgende keer beter in de gaten houden. Ik was net erg boos en was iets te snel.![]()
Mijn excuses, nu weet je in elk geval hoe het kwam.
Helmeroc schreef:Theo-neukt-ZORA was de naam. Waarschijnlijk een dubbelaccount.
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Marco schreef:Helmeroc schreef:Waarom is Olie zo geobsedeerd door Erik?
Wie is dat niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast