Erik schreef:Anna, heb je wel een inboedel verzekering? Zou zonde zijn als het met een brand ofzo word vernietigd en je krijgt niks terugOf een bunker bouwen die bestemd is tegen alles en daar je verzameling in bewaren?

wowgek7 schreef:nah das zonde lever het gewoon bij mij in ik betaal de verzendkosten wel:)

wowgek7 schreef:aan de wat? ik heb ze nog ja en heb ze al in auto gelegd dus mischien is dta optie maar wil ik eerst meer weten.

wowgek7 schreef:heeft weinig zin erik ik ken iemand waarvan ik de verzameling op meer dan 40000 zou taxeren. echter de verzekering betaald bij brand maar 5000

dat kan zijn maar moet ook de moeite waard zijn he als je een hoop premie betaald en je krijgt maar een schijntje terug kun je die premie beter op apparte rekening zetten zodat je het zelf op kan vangenErik schreef:wowgek7 schreef:heeft weinig zin erik ik ken iemand waarvan ik de verzameling op meer dan 40000 zou taxeren. echter de verzekering betaald bij brand maar 5000
Maar je krijgt in ieder geval nog wat, nu zou Anna bij een brand (denk ik) niks terug krijgen

Anna McCloud schreef:Gratis een poster gekregen bij de Free Record Shop van Halo4. Heb helemaal niks met Xbox of Halo, maar vond de artwork van deze poster zo gaaf dat ik hem toch maar zelf hou inplaats van dat ik hem weggeef ^^
En ga mogelijk vragen wat ze willen hebben voor een Xbox op een rommelmarltSpoiler: toon
Marco schreef:Anna McCloud schreef:Gratis een poster gekregen bij de Free Record Shop van Halo4. Heb helemaal niks met Xbox of Halo, maar vond de artwork van deze poster zo gaaf dat ik hem toch maar zelf hou inplaats van dat ik hem weggeef ^^
En ga mogelijk vragen wat ze willen hebben voor een Xbox op een rommelmarltSpoiler: toon
Tof! Hoe groot is ie ongeveer?

Anna McCloud schreef:Die K. Rool is wel heel vet! Nooit eerder gezien

Rododendron schreef:Spoiler: toon

Keer terug naar Gaming algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten