Niets leuker dan de weken voor er een nieuwe console uitkomt. Er moeten belangrijke beslissingen worden genomen. Zoals: Wat kan er van de Wii de deur uit?

Meest logische is het verkopen van de oude Wii, zodat je al die troep weg kunt geven.

Tamara schreef:Meest logische is het verkopen van de oude Wii, zodat je al die troep weg kunt geven.
Misschien, maar pas nadat ik al mijn gedownloade games heb overzet.
Ik ben blij dat ik niet veel plastic troep heb. Eigenlijk heb ik alleen een traditionele controller en dat ding gebruik ik regelmatig.

4 Wii Remotes, Nunchuks, wat Classic Controllers, nog MotionPlus-dingetjes en een stuur. Verder slingert er nog een geweerhouder rond, Wii Speak, een Balance Board, zijn er natuurlijk de instrumenten voor de muziekgames en er zou ook nog ergens dat tekending van THQ moeten liggen.
TheRealThanos schreef:Weggooien? Verkopen?
AB-SO-LU-TE heiligschennis!!! Nooit van mijn leven!! (meer)
Ik heb die fout in het verleden één keer gemaakt, maar nooit meer.
Ik heb sinds ik overnieuw begon met sparen (sinds de N64) geen console meer weg gedaan.
Je krijgt er altijd spijt van, en er is altijd wel een moment dat je die toffe classics weer wilt spelen en dat doe je op de originele hardware, met de originele controls, niet op een nieuwere console, of VC nou leuk is of niet. De ervaring is simpelweg niet hetzelfde.
Ik heb voor alle consoles mooie opbergtassen waar zowel de console als randapparatuur & spellen in passen en dan kan je die ene tas makkelijk kwijt in een kast of ergens aan de kant in een slaapkamer of opberghok.
En dan ben je ook gelijk af van dat domme gezeik over backwards compatibility. Als je je oude games wilt kunnen blijven spelen, dan bewaar je de originele console, punt.
Het in moeten bouwen van backwards compatibility doet alleen maar afbreuk aan de console of hardware, dus we zouden dankbaar moeten zijn dat het er überhaupt in zit, niet moeten zeiken over dat het niet compatible genoeg is.
Het voordeel van de Wii U is dan wel weer (vind ik) dat met 'oude' Wii spellen de ervaring bij die console wèl hetzelfde is, omdat je gewoon je Wiimote en je nunchuck kunt blijven gebruiken, maar nog steeds niet een afdoende reden om mijn Wii weg te doen.
Just my two cents...
TjaTjo schreef:De Wii krijgt nu weer een prijsdaling, voor 129,99 krijg je een zwarte wii, 1 controller (ingebouwde motion plus), nunchuck en Wii Sport en Wii sport resort.
Dus als je je Wii nu wilt verkopen krijg je er super weinig voor.
Over plastic gesproken..
Deze SNES controller dook op bij de Australische site EB Games, geen officieel product van Nintendo maar wel veel goedkoper dan de normale pro-controller!

TjaTjo schreef:Over plastic gesproken..Spoiler: toon
Deze SNES controller dook op bij de Australische site EB Games, geen officieel product van Nintendo maar wel veel goedkoper dan de normale pro-controller!

Erik schreef:TjaTjo schreef:Over plastic gesproken..Spoiler: toon
Hopen dat ze die ook hier gaan verkopen

sirolf schreef:TjaTjo schreef:De Wii krijgt nu weer een prijsdaling, voor 129,99 krijg je een zwarte wii, 1 controller (ingebouwde motion plus), nunchuck en Wii Sport en Wii sport resort.
Dus als je je Wii nu wilt verkopen krijg je er super weinig voor.
Over plastic gesproken..
hij is ook stukke mooier

TheRealThanos schreef:Die kan je ook gewoon vanuit Nederland bestellen hoor, gewoon via PayPal of iets soortgelijks.
Als je nog geen PayPal hebt of geen credit card, dan kan je ook gewoon je bank- of giro rekening aan PayPal koppelen, dat heb ik ook gedaan, en ik koop regelmatig in het buitenland. Gaat prima.

Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast