Hina Kagiyama schreef:Ik ben goed in Wii Music, telt dat ook? In feite zou ik al die instrumenten in het echt kunnen bespelen, gezien de levensechte besturing van dat spel.
daniel482 schreef:Over een tijdje komt er een CD opname uit waar ik op sta. Die kan ik dan wel hier neerzetten
Dirby schreef:Ja, maar dat zijn geen echte instrumenten. dat is digitaal. FOUT.
Dirby schreef:daniel482 schreef:Over een tijdje komt er een CD opname uit waar ik op sta. Die kan ik dan wel hier neerzetten
Leuk. Ook op sommige punten een solo?

Dirby schreef:Ja, maar dat zijn geen echte instrumenten. dat is digitaal. FOUT.
Dirby schreef:Het begint interessant te worden. Mooie nummers.Smitherenez schreef:Spoiler: toon
Wat mij bij jouw opvalt(niet beledigend bedoelt) is dat je niet nog snelheid in je spel hebt. Dat is gewoon een punt, zoals ik bijvoorbeeld dat heb bij dynamica(sterkte van het spel)raceneus schreef:Spoiler: toon
Mooi spel. Je speelt zelf al in een orkest dus dat is mooi. Alleen zal ik zelf ook wel een solo van jou willen horen.Leuk. Wat voor een programma gebruik je daarvoor. Zou graag wel een filmpje van jou willen zien.daniel482 schreef:Spoiler: toon
Dirby schreef:Oh? Hoezo? Je kan toch gewoon een Youtube plaatsen?

Dirby schreef:Alles is welkom
daniel482 schreef:Overigens gaat dit verder niet echt lukken waarschijnlijk. Kleine kans dat iedereen van veraf naar een repetitie komt ofzo
raceneus schreef:Is het niet makkelijker om die filmpjes niet te hoeven laten zien? Er zijn al niet zo veel mensen, dus dan kunnen we beter iedere obstakel vermijden...

Wezel schreef:Ik kan goed overweg met mijn klokkenspel, weet alleen niet of dat erg past in deze band...
Dirby schreef:Wezel schreef:Ik kan goed overweg met mijn klokkenspel, weet alleen niet of dat erg past in deze band...
Ik speel het zelf ook. Kun je misschien een youtube plaatsen?

Wezel schreef:Dirby schreef:Wezel schreef:Ik kan goed overweg met mijn klokkenspel, weet alleen niet of dat erg past in deze band...
Ik speel het zelf ook. Kun je misschien een youtube plaatsen?
Deze?
Link

Keer terug naar Films, tv & muziek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten