Wouter-Visser schreef:Andreas 3DS schreef:Sin Cara schreef:Inderdaad, hij kost nu nog maar €99,15 bij TheHut.com. Geen gek prijsje!
Geen gek prijsje?! Dat is bijna honderd euro, ze/je maakt een grapje? Als hij in de winkels komt zal hij amper 50% van dat (ongevere) bedrag kosten (hoop ik dan)!
Kijk een's naar de post boven je

Brut schreef:lol, sommige mensen zijn ook echt makkelijk voor de gek te houden ahha.
WEL raar, dat er nog steeds geen fatsoenlijke trailer van dit spel uit is. terwijl de release nog maar een maand duurt. mmh *-)

Andreas 3DS schreef:Brut schreef:lol, sommige mensen zijn ook echt makkelijk voor de gek te houden ahha.
WEL raar, dat er nog steeds geen fatsoenlijke trailer van dit spel uit is. terwijl de release nog maar een maand duurt. mmh *-)
Ehm, ja ik twijfelde een beetje of dit serieus bedoeld werd of een grap was (natuurlijk ging van het laatste uit), maarja...
Dirby schreef:Andreas 3DS schreef:Brut schreef:lol, sommige mensen zijn ook echt makkelijk voor de gek te houden ahha.
Ehm, ja ik twijfelde een beetje of dit serieus bedoeld werd of een grap was (natuurlijk ging van het laatste uit), maarja...
Wat ook een soort grap was, was dat het in juni kwam.

Andreas 3DS schreef:Een soort grap... Ik denk dat ze gewoon niet op tijd klaar waren!! (Sorry als dit beledigend is, of iets anders naars)
Dutchstar schreef:Andreas 3DS schreef:Een soort grap... Ik denk dat ze gewoon niet op tijd klaar waren!! (Sorry als dit beledigend is, of iets anders naars)
Weet niet zeker maar ik dacht dat ik hoorde dat hij in Maart al klaar was.
[N]Gamer Quizmaster schreef:Nintendo-United!
Je mag jezelf de eenentwintigste winnaar van de [N]Gamer Quiz noemen! Hoera!
Nintendo-United schreef:Dutchstar schreef:Andreas 3DS schreef:Een soort grap... Ik denk dat ze gewoon niet op tijd klaar waren!! (Sorry als dit beledigend is, of iets anders naars)
Weet niet zeker maar ik dacht dat ik hoorde dat hij in Maart al klaar was.
Klopt, het spel is al lang klaar, maar ze hebben om een of andere reden de release uitgesteld (zonder dat eerst aan het dev-team te vertellen)

Andreas 3DS schreef:Nintendo-United schreef:Dutchstar schreef:Weet niet zeker maar ik dacht dat ik hoorde dat hij in Maart al klaar was.
Klopt, het spel is al lang klaar, maar ze hebben om een of andere reden de release uitgesteld (zonder dat eerst aan het dev-team te vertellen)
Sjongejongejonge, waarom stellen ze de release van een game uit als hij al af is?
Misschien omdat er een foutje is ontdekt, ze testen. Maar dan nog, het duurt wel erg lang. Laten we hopen dat hij in de schappen ligt het ook een supergame is, want dat is dan een troost.

Dirby schreef:Dat is vrijdag. Maar waarom staat hij dan nog niet op Nintendo.nl

Dirby schreef:Waarom zetten ze het dan wel in de laatste Nintendo Direct? Kijk maar op het einde. Of loopt de ICT van Nintendo achter?

Markiewong schreef:Ik snap ook niet waarom ze prutser bedrijf ala nspace er achter zetten. Nintendo heeft op de SNES zelfs een meer geavanceerde Simcity gemaakt die op het gebied van alles werkelijk beter presteert dan dat ik lees aan de review. Ik denk dat RCT zijn glorie verloren is. Zelfs als er een nieuwe game uit komt.

Dirby schreef:Ik kijk er nu ook niet echt na uit. Hij is niet zo spectaculair. Heb zelfs niet eens het hele filmpje gekeken.
Rogersanchez schreef:Kan je dit spel ook online spelen??

Wezel schreef:Rogersanchez schreef:Kan je dit spel ook online spelen??
Wat wou je online doen dan? :')
chantalleke888 schreef:Het enige leuke aan een online modus aan zo'n spel lijkt me dat je elkaars parken kan uitwisselen en bezoeken. maar ik ben geen fan van het samen bouwen van een park

Gebruikers op dit forum: Moshej en 0 gasten