Hina Kagiyama schreef:Nee, gewoon een tof item. Ik wil geen gratis shiny's, dat heeft geen meerwaarde.
beter was dat item dat je nu pas krijg als je national dex complete. zodra je die dex compleet hebt ga je juist neit meer op zoek naar pokemonMrWesstar schreef:Hina Kagiyama schreef:000aj schreef:Lol, en dat was Challenge mode.
Naja, mijn Serperior is lvl 97 inmiddels :')
Shiny Gible vind ik een beetje magere reward.
Idd Beter was het gewoon Shiny Garchomp lvl 65 of zo. Dan had ik nog wel de moeite gedaan om te trainen, maar nu...
Hina Kagiyama schreef:erprinsen schreef:Hina Kagiyama schreef:Level 100 Caterpie, dat is pas baas.
Level 100 Genesect & White Kyurem, das pas baas, hihi!
Nee, daar spelen alleen noobs mee.

MrWesstar schreef:ZOMPG overmorgen word het herfst in Unova
ze vecht alleen in de spring met je hoor en zolang je haar nog neit 1 keer verslagen hebt blijft ze in dat huis.Kyoto schreef:MrWesstar schreef:ZOMPG overmorgen word het herfst in Unova
Goed dat je het zegt. Kan ik nog net een keertje Cynthia uitdagen ^.^
Lucario schreef:Nog steeds bezig in de white treehollow is nog niet makkelijk!
een tyrogue dus sucks to be youerprinsen schreef:Zelf zit ik in Area 9. Het lukt me nu niet om verder tegaan, want ik heb hier in huis nog 2 pokemons rondlopen! Zelfs 1 met een poepluier.
erprinsen schreef:Zelf zit ik in Area 9. Het lukt me nu niet om verder tegaan, want ik heb hier in huis nog 2 pokemons rondlopen! Zelfs 1 met een poepluier.

MarioMan schreef:Lucario schreef:Nog steeds bezig in de white treehollow is nog niet makkelijk!
Ik ben met Black tower, welk level zit je team? Die van mij Lv 100
MarioMan schreef:Lucario schreef:Nog steeds bezig in de white treehollow is nog niet makkelijk!

Lucario schreef:MarioMan schreef:Lucario schreef:Nog steeds bezig in de white treehollow is nog niet makkelijk!
Mijn pokemon zitten rond de level 75 en 80

Lucario schreef:Wat betekent het als ze in de white treehollow zeggen: i saw the gate trainer down below a bit earlier wat bedoelen ze daarmee? Is het dan een etage lager? Ik weet het namelijk niet wat het betekent
Hina Kagiyama schreef:Lucario schreef:Wat betekent het als ze in de white treehollow zeggen: i saw the gate trainer down below a bit earlier wat bedoelen ze daarmee? Is het dan een etage lager? Ik weet het namelijk niet wat het betekent
Ja, down below is een of meerdere etages lager.

de pokemon movies zeer leuke aanvulling hoewel het wel iets minder luck based mocht zijn en iets meer variatie.Alfredo schreef:Wat vinden jullie het beste deel of extra's van het spel?
wowgek7 schreef:de pokemon movies zeer leuke aanvulling hoewel het wel iets minder luck based mocht zijn en iets meer variatie.Alfredo schreef:Wat vinden jullie het beste deel of extra's van het spel?
maar de pwt is absoluut de beste
Alfredo schreef:Wat vinden jullie het beste deel of extra's van het spel?
join avenue is ook wel leuk maar de uitwerking had beter gekund. Ik hou er bijv neit van dat ik neit 1 van elke shop kan hebben daar sommige shops wel 4 verschiillenden van zijn. Ook vind ik het jammer dta je na level 20 geen nieuwe opties meer krijgt.Alfredo schreef:wowgek7 schreef:de pokemon movies zeer leuke aanvulling hoewel het wel iets minder luck based mocht zijn en iets meer variatie.Alfredo schreef:Wat vinden jullie het beste deel of extra's van het spel?
maar de pwt is absoluut de beste
Eens,per for the win.Maar join avenue vink ik leuker dan dat movies gedoe.
Hina Kagiyama schreef:Weer eens Dream Radar gedaan, nu Thundurus gevangen. Eigenlijk wil ik wel heel graag die regenerator Ho-oh

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten