Marco schreef:Als je met dat eerste hoesje daadwerkelijk een spel kan spelen is die wel zwaar tof.

maxzelda schreef:Die Zelda figuren zijn prachtig
Anna McCloud schreef:Die figuren zijn idd heel nice! Overpriced?

Heist schreef:Adr990 schreef:
Wat kijkt die Daisy psychopatisch eng, hahah

daniel482 schreef:Een tas?![]()
Sorry, maar de kosten voor de verzending lijken me daarvoor niet de moeite waard

Kroeskoppie schreef:Bij mij op school staat al de hele week iemand posters te verkopen. Pas gisteren had ik even de tijd om te gaan kijken (ik had de trein toch nooit gehaald), met resultaat.
De beste man kwam duidelijk helemaal uit Groot-Britannie. Daar komt mijn nieuwe Mario Kart 7 poster dus ook vandaan. Even een lijstje erom gedaan: grappig genoeg was de lijst duurder dan de poster zelf.
Nu nog een mooi plekje geven, maar dat komt vast wel goed.Spoiler: toon
yannick-pro-gamer schreef:Kroeskoppie schreef:Bij mij op school staat al de hele week iemand posters te verkopen. Pas gisteren had ik even de tijd om te gaan kijken (ik had de trein toch nooit gehaald), met resultaat.
De beste man kwam duidelijk helemaal uit Groot-Britannie. Daar komt mijn nieuwe Mario Kart 7 poster dus ook vandaan. Even een lijstje erom gedaan: grappig genoeg was de lijst duurder dan de poster zelf.
die poster heb ik ook in xenos gekocht daar koste hij 3,99 euro

Kroeskoppie schreef:yannick-pro-gamer schreef:Kroeskoppie schreef:Bij mij op school staat al de hele week iemand posters te verkopen. Pas gisteren had ik even de tijd om te gaan kijken (ik had de trein toch nooit gehaald), met resultaat.
die poster heb ik ook in xenos gekocht daar koste hij 3,99 euro
Bij mij staat 'Printed in the UK' op. Overigens liggen ze nu niet meer bij de Xenos in mijn woonplaats: geen posters meer te vinden.

daniel482 schreef:Mooie posterNog even in een lijstje doen. En Yannick: ook leuk! Ik vind ze ook nog leuk om te lezen
Keer terug naar Gaming algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast