Naar welke Wii U-games kijk je het meest uit?

Super Smash Bros. 4
32
15%
Project Cars
1
0%
Injustice: Gods Among Us
1
0%
Dragon Quest X
3
1%
Bayonetta 2
5
2%
Pikmin 3
9
4%
Monster Hunter 3 Ultimate
9
4%
Lego City Undercover
10
5%
Game & Wario
2
1%
Aliens Colonial Marines
4
2%
Wii Fit U
2
1%
The Wonderful 101
5
2%
Rayman Legends
6
3%
Scribblenauts Unlimited
6
3%
Zelda: The Wind Waker HD
27
13%
Zelda U
17
8%
3D Mario
19
9%
Mario Kart U
34
16%
Yarn Yoshi
5
2%
Shin Megami Tensei meets Fire Emblem
2
1%
Monolith 'X'
12
6%
Anders
3
1%

Totaal aantal stemmen : 214

Erik

Wii U

Berichtdoor Erik » 2 november 2012, 10:40

Die commercial is gewoon weer gericht op gezin, als de WiiU meer hardcore gamers wilt trekken moeten niet elke keer zo'n 'blij spelend gezin' reclame laten zien.
Afbeelding
^Paint ლ(ಠ益ಠ)ლ^
Een opportunistische supermarkt-manager gebruikt Lysergeenzuurdi-ethylamide met Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis zonder het gebruik van een bijsluiter:
Spoiler: toon
Afbeelding

Anna McCloud

Wii U

Berichtdoor Anna McCloud » 2 november 2012, 13:21

Erik schreef:Die commercial is gewoon weer gericht op gezin, als de WiiU meer hardcore gamers wilt trekken moeten niet elke keer zo'n 'blij spelend gezin' reclame laten zien.

Ja idd.
Maar veel mensenn spelen ook niet als een gezin. Mijn ouderds vinden het bijv. helemaal niet leuk omdat ze er niets van kunnen en het dur ook niet proberen. Volgens mij is dat bij heel veel mensen zo.
Afbeelding

Markiewong

Wii U

Berichtdoor Markiewong » 2 november 2012, 16:07

Anna McCloud schreef:
Erik schreef:Die commercial is gewoon weer gericht op gezin, als de WiiU meer hardcore gamers wilt trekken moeten niet elke keer zo'n 'blij spelend gezin' reclame laten zien.

Ja idd.
Maar veel mensenn spelen ook niet als een gezin. Mijn ouderds vinden het bijv. helemaal niet leuk omdat ze er niets van kunnen en het dur ook niet proberen. Volgens mij is dat bij heel veel mensen zo.

Ik heb een deel van mijn familie zo ver gekregen tot samen gamen dankzij de Wii. En direct snapte ze hoe leuk het kon zijn als het maar simpel was. Maar deze reclames vallen nog wel. Natuurlijk zijn reclames altijd overdreven. Zou het niet zielig zijn anders?
Lalalalalala...

Timothy

Wii U

Berichtdoor Timothy » 2 november 2012, 16:17

Wat ik me nou wel echt af begin te vragen, zou je eigenlijk Wii games kunnen spelen op de Wii U gamepad net zoals veel Wii U games? Lijkt me echt leuk, Super Mario Galaxy spelen op de gamepad.
3DS friendcode: 4296 - 4249 - 6496
Wii U naam: Timschelhaas
PM me even als je me toevoegt :)

Maarten707

Wii U

Berichtdoor Maarten707 » 2 november 2012, 16:31

Ik denk het eerlijk gezegd wel, maar er is nog niks bevestigd!
Afbeelding

NinVideo's - De site voor jouw Nintendo nieuws!

Markiewong

Wii U

Berichtdoor Markiewong » 2 november 2012, 16:58

Timothy schreef:Wat ik me nou wel echt af begin te vragen, zou je eigenlijk Wii games kunnen spelen op de Wii U gamepad net zoals veel Wii U games? Lijkt me echt leuk, Super Mario Galaxy spelen op de gamepad.

Niks van de WiiU zal werken met Wii games. Geen WiiU pro controller. Geen WiiU gamepad. Waarschijnlijk werkt de Miiverse ook niet op de achtergrond. Het gehele 3DS verhaal overnieuw dus.
Lalalalalala...

Timothy

Wii U

Berichtdoor Timothy » 2 november 2012, 17:41

Markiewong schreef:
Timothy schreef:Wat ik me nou wel echt af begin te vragen, zou je eigenlijk Wii games kunnen spelen op de Wii U gamepad net zoals veel Wii U games? Lijkt me echt leuk, Super Mario Galaxy spelen op de gamepad.

Niks van de WiiU zal werken met Wii games. Geen WiiU pro controller. Geen WiiU gamepad. Waarschijnlijk werkt de Miiverse ook niet op de achtergrond. Het gehele 3DS verhaal overnieuw dus.

Pff, wel jammer dat Nintendo dat zo heeft gedaan.
3DS friendcode: 4296 - 4249 - 6496
Wii U naam: Timschelhaas
PM me even als je me toevoegt :)

Anna McCloud

Wii U

Berichtdoor Anna McCloud » 2 november 2012, 21:13

Ook niet gewoon met de gamepad, maar zonder een extra scherm? Zou ik wel tof vinden, Metroid Other M vraagt gewoon om een controller! :)
Afbeelding

Markiewong

Wii U

Berichtdoor Markiewong » 2 november 2012, 21:35

Uhm dat weet ik niet zeker. Maar verwacht van niet. De games zijn namelijk nooit gebouwd om met de gamepad te werken en waar is de infarood aanwijzer dan? :P. De control schemes kloppen dan niet.
Lalalalalala...

daniel482

Wii U

Berichtdoor daniel482 » 2 november 2012, 22:08

Idd, de games zijn voor de Wii gebouwd. Dat kun je niet veranderen, behalve als je de games zelf verandert. Misschien dat er een soort patch kan komen maar daar gaan ze echt geen moeite insteken, het is waarschijnlijk ontzettend moeilijk om met een update via een console een game te veranderen.
Afbeelding
Klik hierboven en beleef het ultieme Nintendo-gevoel!

Hier een (groot) deel van mijn Zelda collectie!

Arok

Wii U

Berichtdoor Arok » 2 november 2012, 23:42

Markiewong schreef:Uhm dat weet ik niet zeker. Maar verwacht van niet. De games zijn namelijk nooit gebouwd om met de gamepad te werken en waar is de infarood aanwijzer dan? :P. De control schemes kloppen dan niet.

Dat zwarte vierkantje aan de bovenkant was toch voor infrarood?

http://venturebeat.files.wordpress.com/ ... .jpg?w=536

Alhoewel het me lastig lijkt sommige Wii-games te spelen als je de motion controls met de gamepad moet uitvoeren. Maar als ze de knoppen van de gamepad automatisch dezelfde functie laten hebben als dezelfde knop op de wii-mote's, dan zouden sommige spellen inderdaad te spelen moeten zijn met de gamepad.

Anna McCloud schreef:Ook niet gewoon met de gamepad, maar zonder een extra scherm? Zou ik wel tof vinden, Metroid Other M vraagt gewoon om een controller! :)

Other M zou dan inderdaad makkelijk over te zetten zijn, al moet je dan wel opletten dat je niet per ongeluk de infrarood op de sensor balk richt en je midden in een gevecht ineens naar first-person overspringt.
Fire has no brothers. Fire consumes all.

Maarten707

Wii U

Berichtdoor Maarten707 » 2 november 2012, 23:59

Er was op de E3 van 2011 toch een filmpje te zien met Wii games op de GamePad waaronder Wii Sports?
Afbeelding

GamerJohn

Wii U

Berichtdoor GamerJohn » 3 november 2012, 11:11

Maarten707 schreef:Er was op de E3 van 2011 toch een filmpje te zien met Wii games op de GamePad waaronder Wii Sports?

nee, dat was een apparte game denk ik misschien wii sports u ofzoiets
Afbeelding
Most Wanted:
Zelda Wii U
WW HD
Pikmin 3
SSBU/4

Now Playing:
tLoZ:SS
Minecraft
CoD: Black Ops II
NSMBU
NintendoLand
MKWii

NintendoNetwork ID: GamerJohn
(PM me als je me toevoegt!)

djdadream

Wii U

Berichtdoor djdadream » 3 november 2012, 12:00

Wii games zijn niet speelbaar met de GamePad of de nieuwe pro controller van de Wii U. Hiervoor moet je dus de Wii motion controller voor gebruiken.

Wel lees ik overal goede reviews over de explorer van de Wii U, waarmee je het internet kan over surfen op de Wii U, de GamePad word dan een toetsenbord.
De vriendenlijst naam op de Wii U & de 3DS:
Wii U > DaDream
3DS > DaDream

Erik

Wii U

Berichtdoor Erik » 3 november 2012, 13:53

djdadream schreef:Wel lees ik overal goede reviews over de explorer van de Wii U, waarmee je het internet kan over surfen op de Wii U, de GamePad word dan een toetsenbord.

Je kan ook doen dat je op je tablet als scherm voor je browser kan kijken. En het is goed nieuws dat de browser het goed doet, meestal is Nintendo niet zo goed in webbrowsers op hun consoles/handhelds.
Afbeelding
^Paint ლ(ಠ益ಠ)ლ^
Een opportunistische supermarkt-manager gebruikt Lysergeenzuurdi-ethylamide met Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis zonder het gebruik van een bijsluiter:
Afbeelding

Markiewong

Wii U

Berichtdoor Markiewong » 3 november 2012, 14:22

Erik schreef:
djdadream schreef:Wel lees ik overal goede reviews over de explorer van de Wii U, waarmee je het internet kan over surfen op de Wii U, de GamePad word dan een toetsenbord.

Je kan ook doen dat je op je tablet als scherm voor je browser kan kijken. En het is goed nieuws dat de browser het goed doet, meestal is Nintendo niet zo goed in webbrowsers op hun consoles/handhelds.

Nintendo heeft ook niet gelogen toen ze zeiden dat ze niet meer alleen interne kracht zouden gebruiken (zie nintendo tv. De book en music store in japan). De WiiU browser is gebaseerd op Apples Webkit. 1 van dr betere. O.a safari en google chrome zijn hiermee gemaakt. Uit een test kwam de WiiU zelfs beter er uit dan internet explore voor de PC. De ironie :')
Lalalalalala...

NinoDude01

Wii U

Berichtdoor NinoDude01 » 3 november 2012, 17:04

De U.K. commercial laat precies zien wat de Wii U allemaal inhoud, dat lijkt mij perfect voor een commercial. Het is er geen die bij je zal blijven zoals de 'Wii would like to play' commercial dat is dan weer jammer.

Ik denk dat het belangrijker is om de Wii U op Tv te adverteren voor de casual spelers dan voor de hardcore spelers. Jij en ik weten al of we de Wii U zullen kopen of niet en ik denk dat andere hardcore gamers dat ook al weten, een commercial zal hun mening er niet mee veranderen.

Verder moeten ontwikkelaars en Nintendo natuurlijk ook de hardcore GAMES goed adverteren. Daar zit het hem denk ik in. Maar misschien heb ik het mis, ik ben geen marketing expert.

sandereo

Wii U

Berichtdoor sandereo » 3 november 2012, 21:50

Markiewong schreef:
Erik schreef:

Nintendo heeft ook niet gelogen toen ze zeiden dat ze niet meer alleen interne kracht zouden gebruiken (zie nintendo tv. De book en music store in japan). De WiiU browser is gebaseerd op Apples Webkit. 1 van dr betere. O.a safari en google chrome zijn hiermee gemaakt. Uit een test kwam de WiiU zelfs beter er uit dan internet explore voor de PC. De ironie :')

Oke ;)
NN-ID: sandereo 3DS: 4639 - 9667 - 5361
Stuur me een PM als je me hebt toegevoegd.
Playing:
Pokémon Black 2 (DS)
New Super Mario Bros. U, Nintendo Land (Wii U)
Luigi's Mansion 2 (3DS)
Mario Kart Wii (Wii)

rdvid

Wii U

Berichtdoor rdvid » 4 november 2012, 10:46

Ook bij wehkkamp korting op de WiiiiUU! WiiiiiUUUU!

http://www.wehkamp.nl/games-films-muzie ... VA5=702455
Afbeelding

GamerJohn

Wii U

Berichtdoor GamerJohn » 4 november 2012, 12:07

rdvid schreef:Ook bij wehkkamp korting op de WiiiiUU! WiiiiiUUUU!

maar daar stond dan eerst 500 euro en nu is het een normale prijs: 340 euro voor het premium pakket en dan zeggen ze: 31% korting ofzo, dus eigenlijk scheelt het maar 10 euro met de meeste andere winkels
Afbeelding
Most Wanted:
Zelda Wii U
WW HD
Pikmin 3
SSBU/4

Now Playing:
tLoZ:SS
Minecraft
CoD: Black Ops II
NSMBU
NintendoLand
MKWii

NintendoNetwork ID: GamerJohn
(PM me als je me toevoegt!)

dutch guy

Wii U

Berichtdoor dutch guy » 4 november 2012, 13:01

GamerJohn schreef:
rdvid schreef:Ook bij wehkkamp korting op de WiiiiUU! WiiiiiUUUU!

maar daar stond dan eerst 500 euro en nu is het een normale prijs: 340 euro voor het premium pakket en dan zeggen ze: 31% korting ofzo, dus eigenlijk scheelt het maar 10 euro met de meeste andere winkels
en dan komt er nog verzend kosten bij, dus zal het verschil maar rond de 5-6 euro zijn
"And as finishing touch, god created the Dutch"
"In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act."

djdadream

Wii U

Berichtdoor djdadream » 4 november 2012, 13:34

Wij moeten nog 'maar' 26 dagen wachten.
Tot nu toe zijn er geen winkels extra open om middernacht,
of heeft al iemand in een winkel gezien die eerder open gaat voor de Wii U.

Ik denk dat dit komt omdat de consoles al allemaal gereserveerd zijn.
De enige winkel keten die niet officieel pre-orders aan neemt is de Mediamarkt.
Maar als je het normaal vraagt, reserveren ze de Wii U voor je, zonder aanbetalen.
Want het mag officieel nog niet bij de Mediamarkt.

ZombiU ziet er bruut uit maar ik ga denk ik toch voor black ops II,
ik hou wel van mensen neer slaan en schieten (in games he!),
maar ben zo een horror liefhebber. Dus mijn lijst word, als volgt.

Met de launch:

- Nintendo Land (zit in het pakket)
- New Super Mario Bros. U
- Fifa 13
- Black Ops II
- Wii U Pro Controller

Rond de kerst:

- Sonic & All-Stars Racing Transformed
- Eshop cards en o.a. trine 2 enz kopen.
- externe hardeschijf (mits je de retail games, in zijn geheel, hierop kan zetten)
Wii U > DaDream
3DS > DaDream

rdvid

Wii U

Berichtdoor rdvid » 4 november 2012, 14:14

Nou, ik had idd veel eerder die Nintendoland pack moeten reserveren. Maargoed, voor 280 krijg ik 'm nu niet meer mee :( Dan maar zoeken naar de tweede goedkoopste.
Afbeelding

E.b

Wii U

Berichtdoor E.b » 4 november 2012, 14:45

Heb ook bij mediamarkt gereserveerd maar moest wel aanbetalen anders legde hij hem niet apart en dan ook maar hopen dat dat gebeurt (denk het wel toch) Maar nog geen nachtopening ergens gezien maar als je donderdagavond langs zou gaan zouden ze hem dan al meegeven of niet?
Launch: Zwarte Wii 32 gb met nintendoland
Black ops ll
FIFA 13
Misschien pro controller

rdvid

Wii U

Berichtdoor rdvid » 4 november 2012, 15:56

Link

Zelfgemaakt :D!
Afbeelding

djdadream

Wii U

Berichtdoor djdadream » 4 november 2012, 16:48

E.b schreef:Heb ook bij mediamarkt gereserveerd maar moest wel aanbetalen anders legde hij hem niet apart en dan ook maar hopen dat dat gebeurt (denk het wel toch)

Mediamarkt mag dit officieel nog niet doen, pas als de prijs bekend is. Dan komt ook in hun computer een pre-order of reserveer lijst, bij de mediamarkt in het systeem. Maar neem aan dat je een bon hebt van de aanbetaling? Dan is er geen probleem.
Wii U > DaDream
3DS > DaDream

MarioKarter

Wii U

Berichtdoor MarioKarter » 4 november 2012, 17:50

rdvid schreef:
Link

Zelfgemaakt :D!

Verwijderd... :?
Now playing: Mario Kart 7 / Gunman Clive / Starfox 64 3D / VVVVVV

Most wanted: Luigi's Mansion 2 / Pokémon X&Y / Flipnote Studio 3D

E.b

Wii U

Berichtdoor E.b » 4 november 2012, 19:50

djdadream schreef:
E.b schreef:Heb ook bij mediamarkt gereserveerd maar moest wel aanbetalen anders legde hij hem niet apart en dan ook maar hopen dat dat gebeurt (denk het wel toch)

Mediamarkt mag dit officieel nog niet doen, pas als de prijs bekend is. Dan komt ook in hun computer een pre-order of reserveer lijst, bij de mediamarkt in het systeem. Maar neem aan dat je een bon hebt van de aanbetaling? Dan is er geen probleem.

Was begin oktober al daar toen stond er nog niks in het systeem alleen die jongen vroeg of ik toch niet liever een ps3 wou hebben want die was veel beter!!!! NOT dus....alleen Nintendo voor mij maar heb wel een bon met de aanbetaling en was de eerste die hem daar reserveerde dus komt wel goed denk ik.

djdadream

Wii U

Berichtdoor djdadream » 4 november 2012, 21:27

Dan komt het zeker goed, ik heb hem hier in Heerlen ook als eerste gereserveerd.
Dus vanaf 30 november, is hier de Wii U ook in huis (al hoop ik stiekem op 28 of de 29 al).
Wii U > DaDream
3DS > DaDream

Maarten707

Wii U

Berichtdoor Maarten707 » 4 november 2012, 22:05

Ik hoop stiekem ook dat hij een paar dagen eerder is.
Afbeelding

VorigeVolgende

Keer terug naar Wii U