Erik schreef:Die commercial is gewoon weer gericht op gezin, als de WiiU meer hardcore gamers wilt trekken moeten niet elke keer zo'n 'blij spelend gezin' reclame laten zien.

Anna McCloud schreef:Erik schreef:Die commercial is gewoon weer gericht op gezin, als de WiiU meer hardcore gamers wilt trekken moeten niet elke keer zo'n 'blij spelend gezin' reclame laten zien.
Ja idd.
Maar veel mensenn spelen ook niet als een gezin. Mijn ouderds vinden het bijv. helemaal niet leuk omdat ze er niets van kunnen en het dur ook niet proberen. Volgens mij is dat bij heel veel mensen zo.

Timothy schreef:Wat ik me nou wel echt af begin te vragen, zou je eigenlijk Wii games kunnen spelen op de Wii U gamepad net zoals veel Wii U games? Lijkt me echt leuk, Super Mario Galaxy spelen op de gamepad.
Markiewong schreef:Timothy schreef:Wat ik me nou wel echt af begin te vragen, zou je eigenlijk Wii games kunnen spelen op de Wii U gamepad net zoals veel Wii U games? Lijkt me echt leuk, Super Mario Galaxy spelen op de gamepad.
Niks van de WiiU zal werken met Wii games. Geen WiiU pro controller. Geen WiiU gamepad. Waarschijnlijk werkt de Miiverse ook niet op de achtergrond. Het gehele 3DS verhaal overnieuw dus.

Markiewong schreef:Uhm dat weet ik niet zeker. Maar verwacht van niet. De games zijn namelijk nooit gebouwd om met de gamepad te werken en waar is de infarood aanwijzer dan?. De control schemes kloppen dan niet.
Anna McCloud schreef:Ook niet gewoon met de gamepad, maar zonder een extra scherm? Zou ik wel tof vinden, Metroid Other M vraagt gewoon om een controller!

djdadream schreef:Wel lees ik overal goede reviews over de explorer van de Wii U, waarmee je het internet kan over surfen op de Wii U, de GamePad word dan een toetsenbord.

Erik schreef:djdadream schreef:Wel lees ik overal goede reviews over de explorer van de Wii U, waarmee je het internet kan over surfen op de Wii U, de GamePad word dan een toetsenbord.
Je kan ook doen dat je op je tablet als scherm voor je browser kan kijken. En het is goed nieuws dat de browser het goed doet, meestal is Nintendo niet zo goed in webbrowsers op hun consoles/handhelds.
Erik schreef:Die commercial is gewoon weer gericht op gezin, als de WiiU meer hardcore gamers wilt trekken moeten niet elke keer zo'n 'blij spelend gezin' reclame laten zien.
Markiewong schreef:Erik schreef:djdadream schreef:Wel lees ik overal goede reviews over de explorer van de Wii U, waarmee je het internet kan over surfen op de Wii U, de GamePad word dan een toetsenbord.
Je kan ook doen dat je op je tablet als scherm voor je browser kan kijken. En het is goed nieuws dat de browser het goed doet, meestal is Nintendo niet zo goed in webbrowsers op hun consoles/handhelds.
Nintendo heeft ook niet gelogen toen ze zeiden dat ze niet meer alleen interne kracht zouden gebruiken (zie nintendo tv. De book en music store in japan). De WiiU browser is gebaseerd op Apples Webkit. 1 van dr betere. O.a safari en google chrome zijn hiermee gemaakt. Uit een test kwam de WiiU zelfs beter er uit dan internet explore voor de PC. De ironie :')

rdvid schreef:Ook bij wehkkamp korting op de WiiiiUU! WiiiiiUUUU!
http://www.wehkamp.nl/games-films-muzie ... VA5=702455
en dan komt er nog verzend kosten bij, dus zal het verschil maar rond de 5-6 euro zijnGamerJohn schreef:rdvid schreef:Ook bij wehkkamp korting op de WiiiiUU! WiiiiiUUUU!
http://www.wehkamp.nl/games-films-muzie ... VA5=702455
maar daar stond dan eerst 500 euro en nu is het een normale prijs: 340 euro voor het premium pakket en dan zeggen ze: 31% korting ofzo, dus eigenlijk scheelt het maar 10 euro met de meeste andere winkels
E.b schreef:Heb ook bij mediamarkt gereserveerd maar moest wel aanbetalen anders legde hij hem niet apart en dan ook maar hopen dat dat gebeurt (denk het wel toch)
djdadream schreef:E.b schreef:Heb ook bij mediamarkt gereserveerd maar moest wel aanbetalen anders legde hij hem niet apart en dan ook maar hopen dat dat gebeurt (denk het wel toch)
Mediamarkt mag dit officieel nog niet doen, pas als de prijs bekend is. Dan komt ook in hun computer een pre-order of reserveer lijst, bij de mediamarkt in het systeem. Maar neem aan dat je een bon hebt van de aanbetaling? Dan is er geen probleem.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten