Anna McCloud schreef:Ik wil geen digitale game![]()
Komt er nog een retail versie uit?
Super Yoshi schreef:In het pakket zit een los spel, anders stond er wel op de doos dat hij van te voren er op was geïnstaleerd.

Maarten707 schreef:Super Yoshi schreef:In het pakket zit een los spel, anders stond er wel op de doos dat hij van te voren er op was geïnstaleerd.
Op de site stond voorgeïnstalleerd! De link is wiiu.nl!

Markiewong schreef:Over 16 dagen weet je het.
Maarten707 schreef:Er staat Nintendo Land-software. Ik denk dus dat hij er los bij zit.

Maarten707 schreef:Nee, het probleem was dat ik dacht dat er 'reeds voorgeïnstalleerd' stond maar blijkbaar had ik verkeerd gelezen. En die info staat op de site van Nintendo.

Super Yoshi schreef:Maarten707 schreef:Nee, het probleem was dat ik dacht dat er 'reeds voorgeïnstalleerd' stond maar blijkbaar had ik verkeerd gelezen. En die info staat op de site van Nintendo.
Waar dan! Op de Wii U pagina staat er niets, maar jij zei van wel!

Maarten707 schreef:Super Yoshi schreef:Maarten707 schreef:Nee, het probleem was dat ik dacht dat er 'reeds voorgeïnstalleerd' stond maar blijkbaar had ik verkeerd gelezen. En die info staat op de site van Nintendo.
Waar dan! Op de Wii U pagina staat er niets, maar jij zei van wel!
Als je kijkt bij bundels, dan de zwarte met Nintendo Land en dan naar onder scrollen!

Maarten707 schreef:Oké, dan sorry voor de ophef die ik hierdoor gemaakt heb.

Maarten707 schreef:Oké, dan sorry voor de ophef die ik hierdoor gemaakt heb.
wessel7 schreef:Maarten707 schreef:Hopen dat de game dan zelf een taaloptie heeft, zou het meest handig zijn! Heb een enorme hekel aan de faalspelling in het Nederlands in games! P.S Zou iemand me kunnen vertellen welke minigame dit is?
Ik heb mn scherm zo ver mogelijk ingezoemd (dat is 500%) en ik kon er een Pikmin in ontdekken, maar ik weet het niet echt 100% zeker
Maarten707 schreef:Dacht dat die er veel anders uitzag!
Galaxia Master schreef:Wordt denk ik wel leuker dan Wii Sports, vond dat zo saai.... dit heeft nog wat nostalgische waarde

MarioKarter schreef:Wii Sports vond ik ook meer een tech-demo. Dat is nou niet te zeggen van NintendoLand. NintendoLand heeft 12 minigames met verschillende standen. Wii Sports had er 5. Maar tegenover Wii Fit Plus is het een klein aanbod.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast